marți, 27 octombrie 2009

Ce sa faci cand esti de serviciu pe scoala

Incep cu ce m-a socat. Eu eram de serviciu in localul vechi, unde invata clasele de a Va. Si cum imi era frig si era unu care iesea pe usa, i-am zis "Inchide si usa, te rog frumos" pe un ton cat se poate de politicos. La care specimenu' imi zice "Uite, nu vreau!". Soc. Mai era cu cativa, si altu' intreaba "Ce-a zis, ba?" iar specimenul raspunde "Ca telefonuinchid usa!" atat de jignit, de parca i-as fi cerut sa pozeze dezbracat. Celalat, zice si el "Ete na! Sa inchidem usa!". Ba. Dupa ce ca sunteti prosti, sunteti si nesimtiti! Ma rog. Continuam:

  1. Sa faci probleme la fizica.
  2. Sa inveti la istorie.
  3. Sa inveti la franceza.
  4. Sa te fatai de colo-colo prin scoala.
  5. Sa te lauzi cu insigna ta cu "Elev de serviciu".
  6. Sa mergi la cealalta colega de serviciu, si sa razi cu ea.
  7. Sa te miri ce nesimtiti sunt elevii de a V a.
  8. Sa iti faci poze cu cealalta colega de serviciu cu telfonul pe banca, si sa radeti de ce moace aveti.
  9. Sa incerci sa vorbesti cu prietenu' la telefon, da' sa fiti bruiati amandoi de colegi.
  10. Sa faci schimb de ID-uri.
Partea a doua cand imi amintesc.

0 comentarii: