marți, 15 iunie 2010

Covorul rosu si muzica

Nu stiu, ati observat ca exista o anumita categorie de oameni care vor sa-si faca o intrare dramatica in Mc Donald's? Fiind cu inscrierea la liceu, m-am tot dus zilele astea la Mc. Unde m-am indopat ca o vaca mare si grasa ce inca nu sunt, dar o sa devin curand. Lucru care nu va priveste. Unde am stat comod pe fotoliu, si m-am uitat la lumea care intra. Din 10 oameni, 9 vin cu o forta de nedescris, vin cu şforţa sa deschida usile de la Mc, sa le dea in laturi, intr-o miscare extrem de dramatica, si sa-si faca o intrare grandioasa! In mod evident, nu reusesc. Pentru ca usile nu se deschid in acelasi sens, cu atat mai putin in acelasi timp! Asa ca incercarea lor de a impinge usile ramane...penibila. Pe de alta parte, din aceeasi categorie, sunt oamenii care TRAG de usi folosind şforţa, chinuindu-se sa le deschida in acelasi timp. OAMENI BUNI! NU MAI INCERCATI SA PARETI COOL CACANDU-VA LANGA USILE ALEA! Intrati dracului normal, si nu ma mai faceti sa rad uitandu-ma la voi.

P.A. (pentru Andru): da, ala era chiar frumos.
P.C. (pentru cititori): la Mc era un tip frumos, pe care nu pot sa-l descriu, dar avea ochelari ca ai mei!
P.S.: Ndr3w Sombrero: cum dracu arata?
Bloody Mary: nu stiu, nu pot sa descriu
Bloody Mary: era frumos!
Bloody Mary: si avea ochelari ca ai mei
Ndr3w Sombrero: ASTA era
Bloody Mary: da, normal
P.S.: Vroiam sa-i multumesc lui Andru ca a stat...degeaba, practic, o ora cu mine, la telefon, ca s-a deplasat pana la liceu, ca m-a facut sa ma simt mai bine si ca m-a asteptat pana am iesit.

0 comentarii: