luni, 26 iulie 2010

Niste planuri in caz de zombi

Titlul este luat din Kelly Link-Magia pt. incepatori!

Draga vecina, ai putea sa-ti tii creatura aia urlatoare de copil UNDEVA UNDE SA NU-L MAI AUD?! De ce dracu' tre' sa fiu trezita in fiecare dimineata de urletele copilului tau? Urlete care, de fapt, ma insotesc si inainte de culcare: 2-3 dimineata. Nu stiu ce prefer, copilul sau bormasina, dar as avea eu o idee care ii implica pe amandoi. Ce-ar fi ca tu si domnul vecin sa va duceti dracului altundeva, cu tot cu bormasina si copil?!

P.S.: Nici nu-mi amintesc cand am dormit bine ultima data.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Uite... sunt de acord in mare cu cam tot ce scrii tu pe blog, dar la postul asta, nu cred ca ai dreptate. Si tu ai fost copil mic, crezi ca nu plangeai? Lucrurile astea trebuie intelese si nu ma asteptam de la tine sa nu o faci. Poate daca erai un mos de 70 de ani, ursuz, fara copii, atunci da. Totusi, nu esti asa. Tu cand o sa ai copilul tau, o sa ii pui o perna pe fata, sa nu deranjeze vecinii?

Bloody Mary spunea...

Nu, eu o sa am grija de el, nu o sa-l las sa urle in disperare o juma' de ora. Nu cred ca daca ii da sa manance, se joaca [,] cu el, ce i-o mai fi facand, ar urla copilu' pana m-ar trezi din somn. Da, ok, plange, da' femeia aia nu poa' sa aiba grija de el?!