sâmbătă, 25 septembrie 2010

Cum sa ne purtam in clasa a IX-a

Scurta lectie despre cum sa ne purtam la scoala, in clasa a noua. Post dedicat colegilor de clasa, citi-mi-ati blogu'.

  1. Cand vrei sa spui ceva, ridici mana, ca d-aia o ai, ce nestematele cerbului!
  2. Decat sa spui o tampenie mai mare si mai tampita decat tine, de ce dracului REFUZI sa gandesti inainte s-o zici? Si o mai spui si cu o asa mare siguranta, ca sa fim toti ferm convinsi ca esti batut/a in cap.
  3. Daca vrei sa faci pe clownul, fa in pauze, ca oricum nu impresionezi pe nimeni, ba ma mai si enervezi pe mine.
  4. De unde atata dorinta in tine de a urla, creatura padurii? Daca vrei sa urli, fa-o la tine in cusca [care, apropos, sper din toata inima ca e izolata fonic], nu in clasa, sa ii enervezi pe toti.
  5. Nu te mai baga aiurea in vorba daca nici macar nu zici ceva care sa aiba legatura cu ce vorbesc ceilalti in timpul orei. Serios. Nu.
Nu in ultimul rand, dragi colegi, incetati sa va credeti importanti si sa-mi dati sfaturi despre ce sa fac, ce sa nu fac, ca de ce n-am venit la ora nu-stiu-care [pentru cititorii curiosi: am avut o problema. Punct.], ca de ce nu invat, ca de ce asa si pe dincolo.

Si sa nu uitati ca viata mea privata e ceva ce nu va intereseaza pe voi. Daca mai aud un "tu ai prieten?-nu?-de ce?" va demonstrez dragostea mea pentru limbaj. Si acum, ca sa lamuresc toti colegii curiosi: nu, nu am. Nu, nu vreau. Nu, nu-mi trebuie. N-ati intelege nici daca v-as explica, asa ca de ce sa ma obosesc?

P.S.: Cozmine, pe tine te respect. Macar tu esti in stare sa-ti sustii punctul de vedere, spre deosebire de altii care nu stie nici sa vorbeste.

0 comentarii: