luni, 18 octombrie 2010

Sariti, ba, ca moare Mary!

Nu stiu ce e in capul meu cand scriu asta. Pur si simplu nu mai pot sa rezist, si nici macar n-am cui sa spun. La scoala imi merge rau, din ce in ce mai rau, pe plan personal imi merge rau, MULT mai rau, bine nu mai dorm de mult, nu sunt in stare sa ma odihnesc, timp si chef sa scriu nu am. Si cred c-am murit. [Astept glume tampite cu Bloody Mary la bloody_mary_mm@yahoo.com] Mai exact, ma simt exact ca Peter in Dead Again. Doar ca eu nu consum droguri "normale". Eu sunt dependenta de altceva; de o persoana, daca nu de un sentiment. Imi cer scuze de la oamenii care se asteapta sa gaseasca un post ironic sau plin de mistouri la adresa cuiva sau a ceva, dar n-am starea necesara. Asa ca ma gandeam sa fac cum fac toti marii bloggeri de la coltul laptopului: sa ma plang pe blog.

Concluzii:

  1. Am murit.
  2. Tot mor de vreo cateva saptamani.
  3. Nu astept mila si comentariile nimanui, doar ma plangeam.
  4. Imi cer inca o data scuze de la oamenii care imi citesc blogul si carora le place, promit sa incerc sa nu mai existe posturi de genu'.

0 comentarii: