duminică, 12 decembrie 2010

Craciun fericit!

Daca ziua mea tot a venit cu 10 zile mai devreme, sa vina si Craciunul, nu-i asa? Scriu postul asta de acum nu pentru ca:
  • Mi-ar pasa de Craciunul vostru;
  • Chiar va doresc un Craciun fericit;
  • Chiar cred ca puteti fi fericiti de Craciun;
  • Nu mai am ce sa scriu pe blog.
Ci pentru ca:
  • De Craciun o sa fiu departe, si o sa ma simt prea naspa sa scriu;
  • Anul asta nu mai trimit felicitari, din acelasi motiv;
  • Simt nevoia sa sarbatoresc Craciunul acum.
Printre sarbatorile de iarna de importanta mondiala se afla si...ziua mea. Cu ocazia careia doar doua persoane s-au obosit sa-mi ureze la multi ani: Andru si Oana. Ce daca restu' n-ati stiut ca mi-o fac mai devreme anul asta? Totusi, ca sa nu va mai simtiti prost ca nu mi-ati urat o aniversare fericita [de care oricum am avut parte], o sa pun mai jos lista cu cadourile pe care mi le doresc de ziua mea, iar voi sunteti liberi sa va alegeti ce o sa-mi dati.

De ziua mea vreau:
  • Sa fiu acasa.
Cam aia a fost lista mea de dorinte. De Craciun vreau exact aceeasi chestie. Pentru ca n-aveti idee cat de naspa e sa fii SINGURA de ziua ta [unde "singura" inseamna cu mama, tata, matusa, unchiul si motanul], iar petrecerea sa insemne un tortulet, un suc [pe care oricum n-o sa am voie sa-l beau, si o sa ma uit la el cat beau apa plata], un cantecel de "la multi ani", niste pupici, niste poze in care o sa ma prefac ca sunt fericita, si cam atat. In 10 minute e gata treaba.
Totusi, nu pot sa zic ca de ziua mea n-am avut ce mi-am dorit. Am avut ce mi-am dorit, cea mai frumoasa aniversare din istorie, dar am avut-o cu 10 zile mai devreme.

P.S.: Stiti care e culmea Craciunului? Sa-l astepti pe Mos Craciun si sa vina Stefan Hrusca!

0 comentarii: