luni, 24 ianuarie 2011

Despre reviste

Cred ca pot spune cu sinceritate ca singurele reviste bune pe care le-am cumparat vreodata sunt Pisica si National Geographic Magazine. A doua este chiar extrem de folositoare, atat inainte cat si dupa si in timpul cititului. Daca aveti prieteni pe care-i cheama Andru si care va supara, faceti revista sul si-l pocniti [incet, nu vreti sa ramaneti fara prieteni pe care-i cheama Andru] cu ea. La Pisica am apreciat mereu calendarele pe care le dadeau la revistele din iarna, si paginile cu desene trimise de copii. Am incercat de multe ori sa citesc Terra Magazin, dar dupa paginile despre univers ma plictiseam imediat. Ca benzi desenate, am apreciat W.I.T.C.H. cand au aparut si cand erau bune si interesante, si Rahan dupa muuult timp, pentru ca atunci cand mi le cumparase mama eram prea mica sa le inteleg. Am mai citit odata, din lipsa de lectura in timp ce contemplam baia direct de pe vasul de toaleta, Psychologies, care mi s-a parut destul de interesanta, si Rollingstone, care m-a dezamagit. Oricum, lectura placuta!

0 comentarii: