vineri, 5 august 2011

Rugăminte către ăia de mă citesc

Învăţaţi dracului să scrieţi corect româneşte, şi pe urmă să aveţi pretenţia de a mă corecta. :-) Şi nu, nu accept critici de la persoane care nu-s în stare să pună o cratimă unde e nevoie, dar sunt Stăpânii şi Stăpânele [MAI ALES!] internetului. Vă cumpăraţi frumuşel un Abecedar şi vorbim după ce îl învăţaţi. :-)

Apropos:

Bluza care mi-a plăcut şi pe care mi-am cumpărat-o.
Nu mai suport să stau cu tine în casă, numai stai cu fundul în sus toată ziua!
Mă uit iar la ei şi mă gândesc ce fericită aş fi de i-ar lua dracu' mai repede.
A fi. A fi tembel. Fii cuminte! A fi, a şti, a vorbi, a dormi, a minţi, a trăi, a iubi, a se adeveri etc. Fii cuminte! Dacă înveţi, ştii-nu-i uşor a şti carte [da, constat]. Ce-aş dormi acum! [Singura variantă pentru "dormii" este: "Veni mai devreme pe la mine, da' eu dormii." Perfect simplu, adică. -O formă de trecut.-] Mi-ar plăcea mai mult, dacă n-ar minţi tot timpul. [La fel, perfect simplu: "Minţii că nu ştiu, ca să scap."] A trăi e bine câtă vreme nu te omoară proştii. [Idem] A iubi e un lucru nefolositor şi dureros. [Idem. De fapt, staţi, mi-a venit una mai poetică :-D : "Iubii şi eu cândva..."] A se adeveri fiecare lucru în care crezi e doar un vis. [Nu există "se adeverii", maxim: "Adeverii cele spuse de prezicătoare prin gesturile mele necugetate."]

V-am luminat sau v-am băgat în ceaţă de tot? Ieşiţi dracului de acolo, măgarilor...

0 comentarii: