vineri, 1 iunie 2012

Se pare că m-am îndrăgostit greşit

Nici nu ştiu ce titlu să pun, atât sunt de bulversată.

Astăzi, la ora de sport, eram pe teren cu nişte colege, împărtăşeam păreri despre cuplurile de acelaşi sex. Având în vedere nivelul oamenilor care mă înconjoară, se auzeau numai "câh" şi "îîîîh" şi "ce scărbos". O colegă a zis: "Eu nu pot să înţeleg... Cum să se îndrăgostească fată de fată şi băiat de băiat!" Lăsând la o parte explicaţia ştiinţifică despre cum unii se nasc aşa şi etc. etc., am spus: "De ce, mă? Că doar nu te îndrăgosteşti de cum arată*, te îndrăgosteşti de cum este!" Mi s-a răspuns cu esenţa vieţii: "De ce, fată, doar nu te îndrăgosteşti de el că-i deştept!" Sunt încă în stare de şoc. Se pare că m-am îndrăgostit greşit toată viaţa. Oricum, am înţeles că acum nu mai iubeşti omul, acum îi iubeşti banii, maşina şi contul din bancă, eventual cum arată. Nu contează ce-are în cap. Aceeaşi colegă, revenind la gânduri mai normale, îmi spune: "Aaa... De fapt, da, că tu îi alegi deştepţi, ca să ai ce vorbi cu ei!" Evident.

P.S.: Cine ştia că 8 straturi de ojă şi 2 de lac se curăţă aşa greu?!

*Fundul lui Răzvan face excepţie de la această regulă. Hands off, bitches, he's mine.

2 comentarii:

Stephanie V. spunea...

La 8 straturi inca n-am ajuns:)) Promit ca o sa incerc pe viitor, m-ai facut curioasa:P
P.S.: Imi place felul in care scri... esti directa si uneori chiar seaca, dar totusi atragatoare si... palpitanta:>:))

Bloody Mary spunea...

Scrii*