marți, 30 iulie 2013

Rock The City 2013

Cred că aș putea descrie astea două zile în două cuvinte: oameni faini. Am avut bilet la Golden, am stat în rândul doi, deci zic că pot să-mi dau cu părerea despre concert.

Ziua 1

Concert, nu prea. După îndelungi telefoane, mesaje și așteptări, am reușit să mă întâlnesc cu prietenii din Sibiu și să-mi primesc adorabilii bocanci [echipament de protecție pentru concert]. Primii oameni faini. Excursie cu metroul până-n Titan, loc de cunoaștere a încă doi oameni faini. Undeva pe la ora 20, cred, am reușit să ajungem și noi trei la Romexpo, unde-am mai găsit câteva prietene din Lugoj și încă una din București. Toate bune și frumoase, yaay, poze, concert. Ce m-a șocat a fost faptul că era incredibil de...gol. Cu toate că Silver și Golden au fost împreună, era o mână de oameni care se mai zbuciuma pe acolo când am ajuns noi. Cu puțin înainte să se termine, plecăm. Gata cu prima zi.

Cel mai notabil eveniment de la Romexpo a fost întâlnirea cu un nene [să-i fi dat vreo 40 de ani?] cu tricou cu Type O Negative. Normal că n-am putut să mă abțin și i-am zis: "Îmi place tricoul tău!!! *rânjet rânjet psychoface*" Reacție: mulțumesc! Și-mi întinde un jeton. Absolut adorabil.

Ziua 2

Pentru că cineva și-a luat rochiță de la Gotica [ mulțumesc, Gabriela! :-D ], trebuie să se laude. Revenind. Rochiță neagră, bocanci negri, îngrozitor de cald, cum era de așteptat. Am fost în fața porții la ora 12:00. Adică înainte de deschidere cu 2 ore. În concluzie, da, mi-am meritat din plin locul în față. După două ore de așteptat, se deschid porțile. De data asta am fost și eu printre nebunii care alergau. Dacă nu alergai, stăteai degeaba două ore în soare, pentru că acolo ți-ar fi rămas și ochii... Urmează încă 7 ore de așteptat, pe care mi-ar fi greu să le descriu. Mult prea multă lume care încerca să ajungă cât mai în față, organizarea absolut de căcat, 300ml de apă 7 lei [am ajuns la concluzia că am dat 40 de lei doar pe apă...].

Despre formații n-am prea multe de zis. Psychogod au fost foarte drăguți în încercarea lor de a anima atmosfera. Solistul strigând: hai să distrugem locul ăsta, ca niște metaliști! Iar publicul privind. Atât. Superb. Probabil cea mai drăguță chestie la ei a fost piesa despre politicieni [DIE, DIE, DIE!] și mesajul adresat: "Să-i fută Dumnyiezo!" White Walls, pauză. Mi se pare că se chinuiau muuult prea tare și se vedea. La un moment dat mă întrebam dacă o să moară bateristul, pentru că nu arăta prea departe de asta... Trivium, la fel. Pauză. Nu m-au impresionat prin nimic. Nu voiam decât să mai stau puțin jos, până nu-mi cedau picioare. Și, în sfârșit, Bullet For My Valentine. Pentru care veniseră o mulțime de puști ce păreau să aibă vreo 10-12 ani... Nu-mi plac, nu mi-au plăcut niciodată, dar au avut un steag interesant. Atât. Ce mi-a plăcut a fost că jandarmilor li se făcea milă de noi și ne mai aruncau sticle cu apă, din când în când, ca să nu murim...

Și, într-un glorios final, RAMMSTEIN. Când deja nu-mi mai simțeam picioarele, dar îmi doream să pocnesc pe cineva în față cu sticla de apă. Nu există cuvinte care să descrie cum a fost și ce-au făcut Rammstein pe scenă, așa cum nu există dubii că s-a meritat să aștept 9 ore în soare ca să-i văd.

Cât despre locuri: dacă ai bilet la Golden și nu stai în față, degeaba ai. Ce se vede pe ecran nici nu se compară cu ce se vede fix în fața ochilor tăi, iar atmosfera din primele rânduri e cu totul alta. [Am experiență destul de vastă în ceea ce privește locurile, de la Golden/Gazon A, rândul 5 la Depeche Mode, Normal Circle la Sonisphere, V.I.P. la R.H.C.P.] Deci, da, eu zic că merită să iei bilet la Golden și să stai cu orele să te prăjești. Dacă nu... Ia-ți un televizor mare și uită-te de acasă, nu prea e vreo diferență.

Mă duc să mă refac. Posibil să revin și cu câteva poze, după ce le descarc. Până atunci, internetul e plin de ele. :)

0 comentarii: