duminică, 28 martie 2010

Scrisoarea unei tute proaste

Draga mami si tati,

Am ajuns de doua saptamani,dar abia azi mi-au dat drumul din beci.Ziceau ceva de un “die Hunde”, care banuiesc ca e tataia batran, dar care e cam nebun...ca ziceau ca mi-au dat drumul pe camp ca sa-l hranesc pe “die Hunde”.Nu stiu ce cauta tataia batran pe camp, dar nu conteaza, ca n-am ajuns prea departe.Dupa ce m-a fugarit o javra, a oprit un nenea dragut cu o masinuta si m-a intrebat daca nu vreau sa ma joc cu masinutele lui, si cred ca e fotbalist, ca zicea ceva de niste mingi...Acum scriu din pod, ca a venit menajera lu’ nenea[cred ca o cheama “Frau”, ca asa ii zicea: “Mein Frau”], si m-a pus sa stau aici pana pleaca. Da’ a trecut deja o ora, si vad ca menajera acum face patul, da’ nu-l face prea bine, ca mai mult il deranjeaza, si nenea inca nu s-a dat jos din el...Poate o sa te surprinda foaia pe care scriu, da’ e singura pe care am gasit-o... Scrie ceva de “werder “, care nu stiu ce e, da’ cred ca e ceva verde, de prin gradina. Oricum, cred ca menajera pleaca, pt ca vad ca a inceput sa se imbrace. Da’ e cam proasta, ca a lasat patul tot nefacut... Oricum, mami si tati, sa stiti ca sunt bine.A zis nenea ca maine ma duce la “Freunde “, care sunt “Alter”. Adica eu cred ca sunt frumosi, ca zambea cand zicea de ei. Si zicea ceva si de “Geld”, da’ nu prea inteleg eu ce zice nenea... Mami si Tati, eu va pup, si abia astept sa va vad cu prima ocazie cand vin in tara. Cred ca ma transporta cu limuzina de lux, ca au zis ca ma trimit in tara cu “ Tasche“. Cu dragoste, fiica voastra,

Adela Pirandela


P.S.: Numele nu e creatie proprie.

0 comentarii: