joi, 27 mai 2010

Nebunie

Sau autocontrol. Depinde cum vrei s-o iei. In afara de terminarea si publicarea romanului, cea mai mare dorinta a mea este sa dau unora un pumn in moaca. Nu-mi pot exprima dorinta arzatoare de a le scoate unora vr-o cativa dinti. Sincer. In afara de pumnul in moaca, mai exista si piciorul in cap. Mi-ar face o placere sadica sa vad cum i se scurge creierul-muci prin crapatura pe care i-am facut-o. In afara de asta, ar mai fi datul cu capul de coltul bancii, calcarea cu betoniera si dorinta de a-i vedea pe unii in vase canopice.

Dar, totusi, eu sunt o fiinta pasnica si draguta. Dragalasa, chiar. Si nu as putea sa fac astfel de chestii. Nu ca nu mi-as dori sau pentru ca n-as avea putere/tarie de caracter, dar ma gandesc ca nu are rost sa-mi stric viata mea frumoasa din cauza unor forme de viata inferioare, nu? Plus ca eu, spre deosebire de altii, imi folosesc ratiunea.

0 comentarii: