miercuri, 9 martie 2011

Tara arde si adolescentii se...plang

Revistele pentru adolescenti cretini au fost si vor ramane un vesnic izvor de cascare a ochilor pentru mine... Astazi, cum ma plimbam eu prin clasa ca Voda prin loboda, o vad pe Andreea, care citea o revista. Evident, o intreb: "pot sa ma uit si eu?" Prin "a ma uita" inteleg sa ma uit la titluri si la poze, nu sa stau cu ochii beliti la fiecare cuvant. Singurul articol la care am stat mai mult a fost cel despre Maroon 5, pentru ca vroiam sa stiu daca or sa concerteze si in Romania. Cum dadeam eu paginile mai departe, gasesc un titlu scris MARE, pe centrul paginii: "Vreau să o conving să se culce cu mine". Nestiind daca sa plang sau sa rad, am dat pagina. Totusi, problema acestui individ sinistru [panarama sinistra de om, ca sa-l citez pe Andru], mi-a ramas in cap. Cu bunavointa Andreei, care mi-a lasat revista acasa in seara asta, va prezint marele articol si marea problema a acestui "Cosmin":

COSMIN 15: De un an şi ceva, am o prietenă şi vreau să o conving să se culce cu mine. Ea nu-şi doreşte deloc acest lucru. Ne certăm foarte mult pe tema asta, deşi ne iubim foarte mult. Ea este la o şcoală la distanţă foarte mare de mine. Aş vrea să-şi dea seama că greşeşte că nu are încredere în mine şi vreau s-o conving să se culce cu mine.

Articolul l-am citit chiar acum, in timp ce l-am scris, si am avut o criza de ras. In primul rand, cat de disperat sa fii sa scrii la o revista? In primul rand virgula unu, cat de disperat sa scrii la o revista ca sa te consilieze cum sa o convingi pe una sa se culce cu tine? Raspuns: foarte. Cum am ajuns la aceasta concluzie care nu are nicio legatura cu textul? A inceput cu "şi vreau să o conving să se culce cu mine" si a terminat cu "şi vreau s-o conving să se culce cu mine". Suficient? In al doilea rand, pustiul asta [viitor barbat potent, daca ii iese cu tipa] merge atat de departe in imaginatia lui bolnava, incat considera chiar ca prietena lui greseste ca n-are incredere in el. Eu ma gandesc ca biata fata si-a expus destul de clar punctul de vedere, din moment ce pustiulica zice "Ea nu-şi doreşte deloc acest lucru." Totusi, din tot ce-a zis, nu prea reiese ca lui i-ar pasa. Sa vedem, acum, si raspunsul "expertului":

DR. LOVE: SUNĂ AŞA DE URÂT. Aşa cum scrii tu am senzaţia că vrei s-o convingi fără să te gândeşti cu adevărat la ea, la dorinţele ei, la relaţia voastră. Dacă îi explici şi ei aşa cum ai încercat să-mi spui mie, nu-i de mirare că nu are încredere în tine. Sigur că o iubeşti, dar mai trebuie să-i şi demonstrezi acest lucru. Nu văd de ce te grăbeşti atât de tare cu sexul, că doar ai toată viaţa înainte. Ştiu că este vorba şi despre presiunea socială, că băieţii din gaşcă "se dau mari" că au făcut deja sex, dar nu ştiu dacă au făcut cu adevărat şi, dacă au făcut, cu ce s-au ales? Când vor înţelege că a face sex nu înseamnă a avea după două minute un simplu orgasm şi atât, atunci poate se vor mai calma. Dacă vei avea răbdare cu prietena ta, o vei înţelege, îi vei câştiga încrederea şi îţi va fi şi ţie mult mai bine. Până la pasul cel mare vă puteţi atinge, mângâia, săruta, puteţi vorbi despre sex, dar în acelaşi timp nu trebuie să vă obsedeze acest lucru. Poate fi la fel de erotic, dacă nu şi mai erotic, un sărut, o îmbrăţişare, o atingere. Dacă i-ai spune ce mult o iubeşti şi ce importantă este pentru tine, dacă ai suna-o sau dacă i-ai trimite mesaje de dragoste, dacă i-ai cumpăra o floare, dacă i-ai vorbi despre dragoste, nu despre "a te culca cu cineva", poate ai avea mai mult succes.

Acum, ca am citit si raspunsul pseudo-psihologului, nu stiu ce e mai gretos. Articolul lui, sau raspunsul primit. Deja mi-a trecut tot cheful de a mai comenta si raspunsul, dar cred ca era mai simplu daca ii zicea direct ceea ce probabil a inteles el: cumpara-i flori, sun-o, zi-i vrajeli, da-i mesaje de dragoste si se culca cu tine. De asemenea, vad ca problema doamnei este, la un moment dat, viata sexuala a prietenilor sai, intr-o incercare esuata de a depista cauzele ce l-au determinat pe bietul pusti suparat sa scrie la revista. Mi-e mila si mi-e sila...

P.S.: Sunt curioasa, acum, cati or sa ajunga pe blogul meu cautand "cum sa o conving pe prietena mea sa se culce cu mine" Traim in Romania, orice e posibil.

0 comentarii: