luni, 17 octombrie 2011

Despre băieţei şi fetiţe

În general, fetelor le plac băieţii şi băieţilor le plac fetele . Lăsând la o parte băieţii cu gusturi mai ciudate şi cărora le plac fetiţele mustăcioase, voiam să scriu azi despre dilema mea. În opinia mea de scârbă, bărbatul ar trebui să fie o fiinţă forţoasă, păroasă şi musculoasă, care să fie în stare să-şi apere onoarea şi femeia şi să plece la război în orice clipă. Aşa că e NORMAL că nu înţeleg ce li se pare fetelor atractiv la o maimuţică toată epilată, care încă nu cunoaşte termenul de păr facial [poate doar de la prieten'sa] şi poartă tricouri roz. Apogeul masculinităţii: fond de ten, petrece în oglindă mai mult timp decât o fată obişnuită şi îi poartă tricourile prietenei lui. Nu înţeleg de unde atâta dorinţă de a ieşi cu un asemenea...specimen. Dacă tot sunteţi lesbiene nedeclarate, ieşiţi dracului cu o fată! Arată aproximativ la fel, doar că mult mai bine. Şi are şi ţâţe.

4 comentarii:

Spirocheta spunea...

Asta zic și eu, bărbatul trebuie să aibă nițică pleată pe picioare, mâini și poate față, nu de alta dar ar fi și jenant să mă trezesc într-o zi că am mai mult păr pe cm pătrat de piele ca el.

Anonim spunea...

Am iesit si eu cu unu' care se epila... dar am vazut ceva si mai si in metrou http://freakyvampire.wordpress.com/2011/07/30/metrosexualul-suprem-versus-anti-metrosexualul-suprem/

Bloody Mary spunea...

Kathy, am citit deja articolul! :-D

Anonim spunea...

:)) îi plin de ei.