duminică, 9 octombrie 2011

Recomand: gentuţe handmade, de la Happy Bags

Am avut plăcerea de a-mi comanda o gentuţă de la Happy Bags. Încerc să fac un comentariu, măcar cât de mic, plin de ură şi răutate, în stilul meu caracteristic, dar nu reuşesc. Gentuţa m-a impresionat. Albă, tip poştaş, cu inscripţia "My other bags are Prada...Link". Mă gândesc să mă culc în dulap, de acum, cu gentuţa şi cizmele de care spuneam în postul anterior. Eu nu sunt cine ştie ce fană a genţilor, mai ales că găsesc foarte rar ceva care să-mi placă, dar când am văzut pe 9gag modelul ăsta, AM ŞTIUT că trebuie să o am! Şi Anca mi-a transformat visul în realitate. :-) Recomand cu încredere Happy Bags, mie una îmi place foarte mult gentuţa, chiar dacă atunci când am văzut-o am fost foarte dezamăgită: mi se părea mult, MULT prea mică. Aşa că am făcut testul. Am pus în ea cea mai mare carte pe care o car după mine [Advanced Language Practice] şi nu doar că a încăput, dar nici nu m-am chinuit să nu-i îndoi marginile-a fost perfect. Acum îmi place de două ori mai mult: pentru că e foarte mare, deşi pare foarte mică. Dacă mai am vreodată nevoie de o geantă, o să apelez cu siguranţă la Anca şi Happy Bags!

2 comentarii:

Unknown spunea...

tele shopping much o.O

happybags spunea...

ma bucru foarte mult ca ti-a placut...iti doresc sa o porti sanatoasa...si sa te bucuri de ea cat mai mult timp:D