duminică, 22 iulie 2012

Leapşa şi premiu

Venit de la don'şoara Ada. N-am dispoziţie de scris.
Reguli:
1. Postează imaginea Liebster Blog Award
2. Spune 11 lucruri despre tine
3. Răspunde la întrebările adresate de cel care te-a nominalizat si formulează un set nou de 11 întrebări pentru cei pe care îi nominalizezi
4. Nominalizeaza 11 persoane (+link) care să realizeze acest tag
5. Mergi pe pagina lor şi anunţă-i
6. Nu da tag-ul inapoi !

Întrebările:
1. Anotimpul preferat? De ce? 
Iarna. Pentru că atunci m-am născut. Şi totul e alb şi lumea cântă colinde şi bea vin fiert.
2. Filmul/serialul/anime-ul preferat? De ce?
Seriale: FRIENDS, Sex And The City, Family Guy, American Dad, LOST. De ce? Pentru că de-aia. Filmul? Orice cu Keanu Reeves. Dacă-şi dă şi tricoul jos, deja nu mai contează ce film e.
3. Culoarea preferată? De ce?
Verde. De-aia. [Dacă întrebarea continuă să fie "de ce?", răspunsul meu va continua să fie "de-aia".]
4. Melodia preferată? De ce?
Momentan? "Invaders must die" de la The Prodigy şi "Auf Achse" de la Franz Ferdinand.
5. Cartea preferată? De ce?
Nu pot să răspund la aşa ceva.
Lucifer-Michael Cordy-subiect inedit şi un mod superb şi antrenant de a povesti.
Maşa şi extraterestrul-Nichita Danilov-proză psihedelică incredibilă.
Orice de Tibor Fischer. Orice de Sophie Kinsella. Orice de Stephen King.
6. Mâncarea preferată? De ce?
Pizza şi paste cu brânză. De-aia.
7. Băutura preferată? De ce?
COCA COLA. Cafeaua se pune? CAFEA CU COCA COLA. De-aia.
8. Jocul preferat? De ce?
The SIMS. Ce poate să fie mai minunat de atât?!
9. Țara preferată? De ce?
Austria, pentru că acolo mă simt ca acasă. În Viena mă simt mai acasă decât acasă la mine.
10. Animalul preferat? De ce?
Pisicile. Pentru că seamănă cu mine. Adorabile, da' fac ca toţi dracii dacă le enervezi.
11. Fructul preferat? De ce?
Nectarinele. Pentru că nu ştiu, dar îmi plac.


 Despre mine:
  1. Sunt adorabilă.
  2. Îmi plac animalele, în special pisicile.
  3. Îmi plac tatuajele şi vreau să-mi fac unul, dar nu mă hotărăsc.
  4. Sunt omul extremelor. E mereu una sau alta, dar niciodată în echilibru.
  5. Mă supăr repede şi-mi trece greu.
  6. Sunt politicoasă by default, dar respectul meu se câştigă foarte greu.
  7. Urăsc prostia, nesimţirea, ignoranţa şi minciuna.
  8. Dacă vreau ceva, vreau, şi-l vreau ATUNCI. FIX ÎN MOMENTUL ĂLA.
  9. Visez să fugăresc oamenii cu drujba pe străzi. [Numai pe ăia care-mi displac profund.]
  10. Sunt mereu sinceră şi directă, nu mi-e greu să zic "Băi, îmi place de tine" sau "Du-te dracului şi mori, lepră, te detest!"
  11. Îmi place să călătoresc, să învăţ lucruri noi, să cunosc oameni noi, să simt spiritul unei anumite civilizaţii. Mai mult decât toate celelalte ţări, vreau să ajung în Egipt şi în Rusia.

Rândul meu să pun întrebările.
1. Care e numele pe care ţi-ar fi plăcut să-l ai?
2. Având în vedere comportamentul tău actual, cine îţi place să crezi că ai fost în viaţa anterioară?
3. Dacă ar trebui să iei ACUM o decizie care ţi-ar schimba viaţa total în bine, dacă totul ar merge conform planului, sau total în rău, dacă nu, ai lua-o? Mai pe scurt: ţi-ai asuma un risc atât de mare?
4. Care e citatul preferat? [Autor + carte ar fi drăguţ.]
5. Ce ţară/oraş ţi-ar plăcea să vizitezi?
6. Care e formaţia care a trecut testul timpului şi a rămas printre preferatele tale?
7. Care e numele tău preferat?
8. Dacă te-ai putea întoarce într-un anume moment din trecut, unde ar fi şi de ce?
9. Care e cea mai amunzantă "prostioară" pe care ai făcut-o când erai mic/ă?
10. Bere blondă sau brună? Vin roşu sau alb?  Vanilie sau mentă sau scorţişoară?
11. Dacă Duhul Blogosferei ţi-ar îndeplini o dorinţă, oricare, care ar fi aceea?
Rândul meu să stresezi oamenii cu chestia asta. Pe care chiar m-am distrat scriind-o. Oarecum. 
Dau mai departe următorilor [PANOU PUBLICITAR SCRIE PE FRUNTEA MEA]: Ana, Liana, Kathy, Silviu, Emi, Elena. Atât, n-am de unde să scot 11 persoane, am redus drastic numărul persoanelor pe care le citesc. Bucuraţi-vă de publicitate.

1 comentarii:

Spirocheta spunea...

Uh, n-am mai primit de mult una de asta.