sâmbătă, 29 decembrie 2012

Pentru 2013

Pe principiul "promisiunile sunt făcute să fie încălcate", îmi făcusem și o listă luuuungă pentru 2012. Din care nu-mi mai amintesc mare lucru, decât că pe unele le-am făcut, pe unele nu, la unele nici nu mă mai gândesc [să dau de permis-doar dacă e pentru motocicletă. :) ]. În același spirit, o să postez aici ce-mi propun pentru anul 2013-și ce n-o să fac, cu bună știință.

În 2013, vreau să:
  • merg în Austria măcar o dată;
  • termin Saga Heechee;
  • scriu mai mult decât în 2012 [ușor, având în vedere că n-am mai scris deloc.];
  • fiu plecată din țară cât mai mult;
  • citesc măcar 30 de cărți;
  • învăț franceza [la un nivel de bun-simț];
  • iau CAE-ul cu A;
  • fiu mai ordonată [AHAHAHAHAHA, ce naivă sunt uneori!];
  • mă plimb cu bicicleta.
Aștept cu interes sfârșitul anului 2013, când o să privesc-iar-la toate lucrurile pe care nu le-am făcut și pe care știam că nu o să le fac încă de când le-am scris.

0 comentarii: