marți, 4 decembrie 2012

Crăciun, planuri şi tradiţii personale

Pentru că deja am intrat în perioada celor mai importante sărbători [1 decembrie-Ziua României, sărbătoare naţională; Crăciunul, sărbătoare internaţională; Anul Nou, sărbătoare internaţională; ziua mea, sărbătoare intergalactică], am început şi eu cu tradiţiile personale de iarnă.

În primul rând, în lunile decembrie-ianuarie-posibil-şi-februarie, zburdă prin căpuşorul meu spiritul Crăciunului, aşa că ascult colinde de Nat King Cole.

În al doilea rând, tot prin decembrie începe tradiţia mea personală cea mai apreciată. Fursecurile. Scurt rezumat pentru cei care mi le apreciază în fiecare an: de doi ani încoace am început să fac fursecuri de Crăciun [în forme specifice], după o reţetă jumătate proprie, jumătate tradiţională, pe care le pun în Cutiile Speciale De Depozitat Fursecurile Speciale De Crăciun şi le fac cadou prietenilor mai dragi sau mai apropiaţi cu ocazia sărbătorilor. Lucrurile care le fac speciale sunt timpul pe care-l petrec muncind la ele [în general, 8 ore să le fac şi 3 ore să le decorez, deşi anul ăsta mi-am depăşit recordul şi le-am făcut în 2 zile], glazura [ciocolată albă pentru unele, ciocolată neagră pentru altele] şi faptul că sunt făcute cu dragoste şi cu plăcere. :) [Sau cu nebunie, altfel nu-mi explic de ce ar sta cineva în bucătărie, în picioare, atât timp făcând prăjiturele din care probabil o să mănânce maxim două sau trei].

Pentru cei care nu-mi cunosc prăjiturelele de Crăciun, vă las şi o poză, iar pentru cei cărora deja vi le-am dat, sper că v-au plăcut. :)


P.S.: Crăciunul ăsta am de gând să mă uit la "Life with Louie". E singurul meu plan pentru toată vacanţa.

0 comentarii: