sâmbătă, 5 septembrie 2009

Cum se comenteaza pe acest blog

Desi acest blog se intituleaza sugestiv "Citeste si taci!", unii dintre voi insista sa lase comentarii. Ok, n-am nicio problema cu asta, dar am o problema cu MODUL in care o faceti! Ca sa nu mai existe probleme gen "De ce nu imi accepti comentariile? Adevarul supara, nu?" [care oricum nu sunt scrise asa de corect cum le scriu eu acum], m-am gandit sa va explic cum sa vorbiti daca vreti ca ale voastre comentarii sa fie aprobate.

In prmiul rand, problemele personale se discuta pe messenger/mail/la telefon/fata in fata, nu in comentarii. Daca vrei sa-mi zici sa iau lapte cand vin acasa, folosesti una din modalitatile precizate mai inainte, nu imi dai comentarii. Daca vrei sa ma injuri, aceeasi chestie: da-mi un mail, iar eu promit sa-l citesc [si sa rad de cat de inteligent/a esti].

Pe acest blog NU se accepta sub nicio forma:
  • Certurile prin comentarii intre cititori. Aici e blogul meu, nu piata!
  • Injuriile sau orice fel de limbaj vular.
  • Comentarii cu exces de "sh", "tz", "k", emoticoane si prescurtari.
  • Comentariile care n-au nicio legatura cu postul respectiv.
Tin sa precizez ca toate comentariile care nu se vor incadra in simplele cerinte de mai sus, nu vor fi aprobate. Asa ca, acum... CITESTE SI TACI!

1 comentarii:

Abramburica ^_# spunea...

Eu n-am dat comentarii d'aleaaa... ^^ :D