joi, 10 septembrie 2009

Stimate Domnule Vecin

Bate-ti-va un cui in cap. Si-n fund, daca tot va bateti. Mai pe scurt: dracu' sa va ia. Nu stiu daca dvs. imi cititi blogul, dar ma doare in trei litere de chestia asta. Dvs, stimate Domnule Vecin, sunteti printre primii in topul celor mai nesimtite creaturi de pe fata Pamantului. Si acum, daca tot mi-am exprimat dragostea nemarginita si neconditionata fata de Domnul Vecin [Copitatul sa-l ia], sa va povestesc si ce se tot intampla de o saptamana incoace.

Eu sunt un om fericit si multumit in apartamentul lui. Am apartament cu patru camere, am pe unde sa ma plimb. Stau la etajul unu, deci e usor sa ma plimb si pe afara. Ma trezesc pe la 10-11, ma culc pe la 1-2. Muzica nu o dau prea tare, suficient cat sa-i stresez pe ceilalti vecini [care ma streseaza la randul lor], de la parter. Vecinii de vis-a-vis sunt o familie de oameni culti si intelegatori, nu se supara cand urla metalele din apartamentul meu. Desi ma trezesc pe la 10-11, pe la 3 mi se face iar somn. Fiindu-mi somn, fac ce face orice om [normal sau nu]: ma culc! Asta faceam pana acum o saptamana. De cand au aparut noii vecini, s-a dus dracu' somnu' meu de frumusete [astia care ma vedeti pe afara cu ochii cat alunele, intelegeti acum si de ce]. Domnul Vecin vrea cu tot dinadinsul sa-mi strice somnul. Daca pana pe la 2-3 face treburi usoare si putin zgomoatoase, de la 3 il apuca. Nu, nu va ganditi la bormasina. As da orice sa fie o bormasina, ca se aude mai frumos! Dar nu...! Nu. Domnul Vecin are un ciocan. Tot blocul stie ca Domnul Vecin are un ciocan, pentru ca bate cu el de la 2 la 6. Adica exact cand dorm[eam] eu. In prima zi, am crezut ca vrea sa dea o gaura ca sa ajunga la noi in bucatarie. Acum cred ca vrea sa desfiinteze podeaua, si sa se mute peste noi.

P.S.: Daca nu mai auziti nimic de mine, sa-mi aduceti briose la puscarie.

3 comentarii:

Vulgar Shoki spunea...

du-te ma.=)))
de care vrei?cu ciocolata?

Bloody Mary spunea...

Cu pila, ca sa rad gratiile.

Vulgar Shoki spunea...

mai bine iti aduc o drujba.e mai folositoare.