duminică, 24 ianuarie 2010

Nepasare

In primul rand, imi cer scuze de la toti cei care au vrut sa ma asculte si le-am zis "lasa, ba, ca oricum nu-ti pasa". Acum cateva zile am inteles ce inseamna CU ADEVARAT sa nu-ti pese de cineva.
Eram eu pe drum, cu preaiubita mea colega, mergeam la meditatii. Era zapada pana la genunchi, si frig, si vant, si ma rog, ca iarna. Iar eu nu eram chiar cea mai fericita persoana de pe Pamant. Mai exact, ma simteam ca un cur. Si cum nu aveam cui sa povestesc, i-am zis colegei cam 1/100 din ce patisem, adica "Ba, m-am certat cu Razvan acu' cateva zile...". Reactia normala ar fi fost "Da, bine, lasa ca va impacati". Nu. Reactia ei a fost exact asa: "Vezi ca eu imi bag castile in urechi, nu te mai aud". Am ramas ca si cand l-as fi vazut pe Base cu par in cap. Ba, eu inteleg ca nu-ti pasa, da' macar zi-o si tu mai frumos...


Ruxandra, daca citesti, simte-te.

0 comentarii: