duminică, 24 ianuarie 2010

Reprezentativ

Cea mai aiurea chestie mi se pare cand oamenii isi dau cu parerea de'amboulea. Adica eu imi iau o fusta, sa zicem, pentru ca am chef sa-mi iau o fusta, si, CULMEA -vai, cat de urat din partea mea!- O MAI SI PORT! Ca mi-o iau si mi-o port nu e nicio problema, asa am eu chef sa ma imbrac in ziua respectiva [plus ca fusta e neagra, daca e a mea] DAR! Din tufisuri, apar 'binevoitorii': "E frumoasa, dar nu te reprezinta!". Pardon...ce? Daca ar zice numai asta, n-ar fi nimic. Dar o spun cu atata convingere, incat realizez ca ei CHIAR CRED ce zic acolo! Adica ei chiar isi imagineaza ca stiu mai bine decat mine ce ma reprezinta si ce nu! Daca intr-o zi ma hotarasc ca vreau sa fac nudism, imi dau chilotii jos si ies pe strada! Bineinteles, or sa se gaseasca destui care sa spuna "vai... culoarea asta a pielii nu te reprezinta deloc!". Ideea era urmatoarea: mi-am gasit niste haine dragute pe net, si abia astept sa mi le cumpar. Sunt 100% sigura ca o sa se trezeasca vreunu' si o sa spuna: "hainele astea nu te reprezinta deloc, nu stiu de ce ti le-ai cumparat!". Pai din moment ce mi le-am luat, si le mai si port, si IMI MAI SI PLAC-nu crezi ca ma reprezinta, macar asa, putin?

0 comentarii: