joi, 7 ianuarie 2010

Uite cine pe cine iubeste

Mary pe R...R...R...Rrrrr...eid. Whoops! Razvan! Sau Reid? Ma rog, tot cu "R" incepe! *smile* Pentru ca Lopata-Man ma crede o scarba incapabila sa iubeasca si altceva in afara de serialul "Criminal Minds", asa cum chiar el o afirma ["Astazi Mary a demonstrat ca pentru ea iubirea nu conteaza prea mult. Pentru ea serialul Criminal Minds reprezinta totul. "], ma gandeam sa va spun eu cum a fost. Dar el mi-a luat-o inainte, si a postat discutia. Asta nu ma va impiedica, insa, sa o pun si eu!
Say no to WoW: buna seara tanara domnisoara
Bloody Mary: buna seara
Bloody Mary: chiar acum vroiam sa te salut
Bloody Mary:
Say no to WoW: da?
Say no to WoW: ti-am zis ca sunt mai tare decat vrajitoarea campina
Bloody Mary: da:
Bloody Mary:
Bloody Mary: ))
Bloody Mary: atunci, ghici si de ce am nevoie
Bloody Mary:
Say no to WoW: sfaturi?
Bloody Mary: si mai important
Say no to WoW: prezervative...
Say no to WoW:
Bloody Mary: si mai important
Say no to WoW: bani nu pot sa-ti dau
Say no to WoW: si nici masina....
Bloody Mary: mult mai important
Say no to WoW: alt prieten?
Bloody Mary: MULT mai important
Say no to WoW: nu stiu
Bloody Mary: un torrent

N-aveti cum sa intelegeti cat inseamna serialul ala pentru mine. Ganditi-va ca am plans cand s-a terminat Sex And The City, iar Criminal Minds imi place si mai mult [si nici nu ma deprima]. Acum, ca m-am scuzat suficient, sa mai pun o chestie.

Fuck You Stupid :]: s-a intalnit azi o colega de a mea cu o fata
Fuck You Stupid :]: care o avea o bluza de-i era foarte larga in zona sanilor
Fuck You Stupid :]: stii...era bluza de aia...pt alea cu sani mari...si aia nu prea avea
Fuck You Stupid :]: si cand se apleca
Fuck You Stupid :]: tot ii cadea bluza
Fuck You Stupid :]: in jos
Fuck You Stupid :]:
Bloody Mary: O_O
Fuck You Stupid :]: ce aiurea se vedea
Bloody Mary: CAH
Fuck You Stupid :]: exact!

P.S.: Pentru Razvan: te iubesc mai mult decat pe Reid, si mai mult decat tot serialul, si chair mai mult decat reclamele in care ma asigur ca nu fac pe mine cat ma uit la serial.

0 comentarii: