joi, 18 februarie 2010

Cand ti-e rau la 2 noaptea

Cand ti-e rau la 2 noaptea, te gandesti sa-ti suni miile de prieteni, imaginari sau nu. Si incep: pe Al. nu, ca ei oricum nu-i pasa. Pe An. nu, ca ea oricum n-aude. Pe F. si O. nu, ca au si ele scoala maine si nu pot sa le trezesc la ora aia. Pe J. nu, ca el are oricum alte probleme pe cap, si nu-mi permit sa-l deranjez. Pe L. nu pot s-o sun, ca nu e in tara, si n-am nici numarul nou. Pe And. nu pot s-o sun, ca ea doarme mult si o deranjez. Pe F. nu pot sa-l sun, ca n-are niciun motiv real pt care m-ar asculta. Pe C. nu-mi permit sa o deranjez la ora aia. Pe D. n-o mai sun, nici ei nu-i pasa niciodata. Pe La. nu pot s-o sun sa-i zic "spune-mi ceva sa ma simt mai bine-iar" la 2 noaptea. R. dormea, n-avea nicio treaba, si nu-mi permit sa-l deranjez continuu [in conditiile in care il mai deranjasem de cateva ori in aceeasi seara, si nu-i prea pasase nici lui]. Deci, in concluzie: pe cine suni cand ti-e rau la 2 noaptea? Daca ai doua telefoane, poti sa te suni pe tine. Sau sa te suni pe fix. Pentru ca pe altii o sa-i doara fix in bombeu, cu tot cu "suna-ma oricand ai nevoie" cu tot!

0 comentarii: