marți, 16 februarie 2010

Sfantul Lopata-Man

Cu ocazia evenimentului petrecut cu doua zile in urma, declar OFICIAL DESCHIS sezonul de imperechere, cand toata lumea se desparte si-si gaseste pe altcineva. De asemenea, toata lumea o sa aiba-n cap doar inimioare si in stomac fluturasi [sau nu] pana pe 1, respectiv pe 8, cand toata magia se duce la dracu', de unde a si venit.

Pe de alta parte, vroiam sa-i urez la multi ani colegului Lopata-Man, care are nenorocul de a se numi, printre altele, si Valentin, drept pt care e fortat sa sarbatoreasca 'cea mai imputita zi a anului'.

Cred ca deja ati inteles mesajul, asa ca tot ce mai am de zis este urarea mea de Sfantul Valentin catre toata planeta: Pentru ca s-ar putea sa nu mai apuc ziua de maine, si pentru ca tot este [cu intarziere] Sfantul Valentin si toti isi fac declaratii, am astazi ocazia sa va impartasesc sentimentele mele fata de voi: dragii mei [vorba lui Piersic], VA URASC DIN TOATA INIMA!

P.S.: Eu sarbatoresc de Dragobete.
P.S.2: Gluma de la Razvan: va dati seama ca romanii sunt un popor de betivi, din moment ce au inventat si ziua de DragoBETE? DragoBETI si dragoBETE.
P.S.3: Gluma de mai sus nu e motivul pt care sarbatoresc eu de Dragobete.

0 comentarii: