marți, 13 septembrie 2011

Îmi place

La cererea cititorilor-cititoarei, de fapt-scriu un post despre ce-mi place.

Îmi plac animalele, toate animalele [ÎN AFARĂ DE URŞII PANDA!], în special pisicile. Îmi plac condimentele, mai ales chilli şi oregano. Îmi plac menta, vanilia şi scorţişoara. Anotimpul preferat: iarna. Motiv: ziua mea, Crăciun, revelion, totul e alb, toţi se prefac fericiţi. Colind preferat: "Deck the Halls". De aici mi-e silă să mai scriu "îmi place", se subînţelege. South Park, American Dad, iubesc Family Guy. Produsele Cleopatra. Accesoriile retro şi bijuteriile vechi. Muzica din anii 70-80. Anumite formaţii, printre care: Depeche Mode, Muse, Type O Negative, Electric Six, Slipknot. Cărţile lui Stephen King, Tibor Fischer, Sophie Kinsella. Inelele mari. Să enervez şi să stresez persoanele pe care nu le suport, să-i fac să râdă pe restul. Să-mi verific mailul din oră în oră. Am o pasiune pentru şerveţele, şi le colecţionez. Bufniţele. Accesoriile cu bufniţe. Meli Melo. Parfumurile, în special Dior şi Salvatore Ferragamo. Chestiile verzi. Blugii evazaţi. Hainele şi accesoriile "navy". Funky Fish şi Octopus. Austria, mai exact Viena, şi mai exact 7 Stern, cel mai exact Hanf Bier. Llamele. Perlele. Cafeaua. Pepsi. Coca Cola. Ciocolata albă. Şi altele.

4 comentarii:

Anonim spunea...

Vezi? Deci nu urasti tot...
dar de ce nu iti plac ursii panda?

Bloody Mary spunea...

În clasa a şasea sau a şaptea am avut de realizat un proiect, le engleză, pentru o lecţie deschisă. Proiectul era despre animale în pericol de dispariţie. Eu am scris 7 ore, continuu, despre Urşii Panda Giganţi. La final, evident că proiectul meu fusese cel mai bun, dar am rămas traumatizată de nenorociţii ăia de urşi, şi acum mi-e frică de ei.

Bubble spunea...

=)) tare faza cu ursii panda

Anonim spunea...

Hmm... ma regasesc in multe de-aici;)) Printe altele... iubesc pisicile, menta si am si eu colectie servetele:))