sâmbătă, 3 septembrie 2011

Modele în viaţă

Am tot amânat eu, dar mă simt datoare să scriu şi ceva cât de cât citibil, mai ales după ce-am lipsit atât de mult. Nu am modele ca persoane, gândindu-mă că vreau să ajung ca o anumită fiinţă, pentru că, vorba proverbului [indian, mi se pare...scuze dacă greşesc]: dacă eu încerc să fiu ca el, cine va încerca să fie ca mine?

Aşa că în postarea asta e vorba mai mult de oameni care mă inspiră. Şi nu sunt puţini. Corey Taylor [Slipknot], Tibor Fischer[scriitor], Sophie Kinsella [scriitoare], Anne Rice [scriitoare], Peter Steele [omul bun la toate], Dick Valentine [celălalt om bun la toate] şi să nu-l uităm pe frăţiorul meu vitreg, Stewie Griffin. Cu ocazia asta v-am răspuns şi la de-ce-mi-am-schimbat-numele-pe-facebook. Şi, oricum, nu mă cheamă nici Tudor, dar Mary Tudor venea de la Bloody Mary, lucru pe care voi sunteţi oricum mult prea bătuţi în cap ca să-l înţelegeţi. Da, bat câmpii, dar sunt jumate moartă de dureri de spate [13 ore chircită în maşină] şi jumătate moartă de somn şi oboseală şi stres. Revenind.

Era vorba de oameni care mă inspiră din punct de vedere al stilului. E vorba în primul rând de Lisa Kudrow în rolul din FRIENDS. Ce mi-a plăcut foarte mult a fost stilul hippie, dar ce m-a marcat pe viaţă au fost inelele XXL, purtate uneori şi unul pe fiecare deget. Cu toate astea, tot reuşea să arate fabulos. Aşa că, dacă aveţi o problemă cu inelele mele XXL, măcar acum ştiţi pe cine să urâţi. :-) În al doilea rând, Jennifer Aniston în rolul din FRIENDS, dacă e vorba de stilul office. De când am văzut FRIENDS am vrut să-mi cumpăr un costum. N-am reuşit nici acum, în mare parte pentru că n-am unde să-l port. În ultimul rând, al doilea motiv pentru care mă uit la Ghost Whisperer este ca să o văd pe Jennifer Love Hewit îmbrăcată cu rochiile alea vintage adorabile. Primul motiv este pentru că-mi place foarte mult J.L.H.

Şi, deşi nu am nicio legătură cu stilul ei vestimentar, mereu am admirat-o pe Sarah Jessica Parker. Cu toată moaca ei de cal, se îmbracă super, şi în Sex And The City i-am admirat fiecare ţinută.

Acestea fiind spuse, mă duc să fac ceva util pentru umanitate, cum ar fi să pierd vremea pe 9gag.

0 comentarii: