sâmbătă, 3 septembrie 2011

Leapşa. Unu

M-am întors din Grecia. Dureri de spate îngrozitoare, 15 ore chircită în maşină.

1. Poţi să te bazezi pe prieteni?

Doar pe unul.
2. Care e genul tău de muzică preferat?
Metal.
3. Ce vârstă ti-ai da dacă nu ai ştii câţi ani ai?
20
4. Ce e mai rău să eşuezi sau să nu încerci?
Să eşuezi.
5. Care este cea mai frumoasă amintire din copilărie?
Nu cred că sunt nici Ion, nici Ioana Creangă... Şi totuşi, atunci când am primit prima pisicuţă.
6. Ai fumat/băut vreodată?
Da şi da şi încă beau chestii uşoare la diverse ocazii. [Fiecare zi e o oaczie de a bea bere, da' mă rog... :-)]
7. Cum ştii dacă te iubeşte cineva?
CINEVA? Toată lumea mă iubeşte! [Ştiu că-mi apreciaţi narcisismul]
8. Care sunt reacţiile efectului Halls?
Ce?
9. Dacă ai fi preşedinte pentru 1 zi ce ai schimba?
"V-aş amaneta pe toţi şi nu m-aţi prinde"?
10. Eşti fată sau băiat?
Ghici.
11. Cum îl cheamă pe prietenul/prietena ta?
Liberă ca pasărea cerului. Serios, nu e hipiot sau ceva...
12. Ce gaz toxic vă place?
Ce?!
13. Da sau Nu?
Nu.
14. Care e cea mai urâtă/neplăcută amintire din copilărie?
Bretonul.
15. Ai pleca din România?
ACUM.
16. Îţi place această încercare de leapşă
Nu neapărat. Dau leapşa mai departe cui o vrea. Preluată de la Kathy.

0 comentarii: