marți, 16 iunie 2009

Aţi auzit de Bloody Mary?

Pentru că mulţi în zilele noastre n-au pic de cultură generală, m-am gândit să fac un sondaj de opinie cu un personaj cât de cât cunoscut. Cum porecla mea e Bloody Mary, colegii ar fi trebuit să audă de ea! Tocmai de asta i-am întrebat pe ei. Răspunsurile colegilor mei la întrebarea "Aţi auzit de Bloody Mary? Cine a fost?":

Ana: O regină care-şi omora amanţii.
Ruxandra: Maria Tereza!
Marina: O cântăreaţă de muzica rock.
Ioana: Da, tu!
Andrei C: Tu eşti.
Gabriela: Tu.
Corina N: Tu.
Andreea: Tu.
Diana: Da, tu. E preşedinte!
Anca: Preşedinte.
Andrei A: Da, nu ştiu.
Codrut: Da, o cântăreaţă de Rock.
Cosmin: Nu.
Catalin C: Nu.
Cristina: Tu.
Corina O: Tu.

Concluzia e clară: colegii m-au dezamăgit. Nu mă aşteptam să dea toţi răspunsul corect, dar măcar de cocktail să fi auzit! A, şi cu ocazia asta am aflat o chestie: sunt preşedinte. :)

Raspunsul corect: Maria I (engleză Mary I) (n. 18 februarie 1516 – d. 17 noiembrie 1558), cunoscută şi sub numele de Maria Tudor, a fost regina Angliei şi regina Irlandei din 6 iulie 1553 (de facto) sau 19 iulie 1553 (de jure) până la moartea sa în 17 noiembrie 1558.

Dar voi? Voi aţi auzit de Bloody Mary? :)

0 comentarii: