duminică, 21 iunie 2009

Sibiu-Viena Romaniei

Aflata inca in vacanta la Ramnicu Valcea, am facut o mica excursie pan' la Sibiu. Sincer, am avut impresia ca intru in Austria. Stradutele largi, pavate cu granit, ghivecele cu flori la fiecare balcon, obloane la fiecare casuta, bisericile in stil gothic... Bine, cel mai socata am fost de curatenie, de cat de amabili sunt oamenii si de faptul ca nu erau caini vagabonzi pe strada. Dupa aproximativ 10 secunde, am concluzionat ca vreau sa ma mut acolo. Imi pare rau ca Sibiu e singurul loc frumos din tara, din toate punctele de vedere.

2 comentarii:

47 spunea...

Nu prea sunt fan al Vienei, dar mi-a plăcu mult Sibiul - nu uita că primarul de acolo e neamţ.
Oricum, nu e singurul loc frumos din ţară - îţi recomand Transfăgărăşanul, Delta, DN10, Valea Oltului şi, peste toate astea Timişoara. Şi nici Bucureştiul nu e chiar urât :P

Anonim spunea...

Eu sunt fan al Vienei .dar nu e singura locatie frumoasa din europa si eu iti recomand Venetia sau Paris..sunt orasele mele preferate:X...cel putin in Venetia e splendid ..dupa parerea mea e cel mai romantic oras din Europa ..Si in acelasi timp am fost si in Sibiu[revenind la subiect]si da recunosc ca e suberb in special centru ...si nu ma refer doar la magazine:D:)