marți, 30 iunie 2009

Eu si concluziile mele

In ciuda a ce credeam cam de cand am aflat ce inseamna [cativa ani], eu NU sunt sociopata. Va las timp sa va ridicati de pe scaun si sa va dati seama ce am spus. Presupunand ca sunteti gata. Da, ati citit bine. Eu chiar nu sunt sociopata. Doar ca incercam sa ma integrez unde nu trebuie, printre CINE nu trebuie. Desi imi era clar inca de la gradinita ca eu ma inteleg mult mai bine cu baietii decat cu fetele, am zis sa fac un efort si sa incerc sa ma integrez si sa fiu o fata normala. In ciuda efortului meu de 14 ani, tot o ciudata am ramas. Dupa ce faza frumoasa mi-au facut "pretenii" recent, am ajuns sa ma gandesc mai bine, si am descoperit ca am un singur prieten, care e baiat! Mai mult, am realizat si de ce nu ma pot integra printe fete: pentru ca majoritatea sunt niste scarbe mincinoase, nesimtite si barfitoare. Am zis majoritatea. Fetele care imi citesc blogul au libertatea sa se simta, daca e cazul. Si, sa nu uit-nu mai accept critici si pareri negative pe mess despre articolele de pe blog. Daca ai ceva de zis, zi aici, sa citeasca toti, nu ma injura in privat pentru ca pe urma sa-mi dai ignore. Nu raspund la intrebari gen "Si eu sunt o scarba mincinoasa?". Imi rezerv dreptul de a posta aici toate eventualele aberatii de pe mess a fetelor care chiar n-au inteles unde sa comenteze. Revenim. Am concluzionat ca eu ma inteleg mai bine cu baietii decat cu fetele, si ca imi caut prieteni unde nu trebuie. Drept urmare, chiar N-AM de gand sa mai ies vreodata cu fetele de azi inainte.

0 comentarii: