luni, 6 iulie 2009

Cam ce va pot oferi

Cu mandrie anunt ca m-am intors. Asta nu va priveste pe voi, asa ca o sa trec la subiect. Eu va pot oferi prietenia mea sincera. Intelegere. Respect. Ajutor [in limita bunului simt]. Un umar pe care sa plangeti. Dar atat. Nu-mi cereti sa va iubesc. Nu-mi cereti sa va inteleg. Nu-mi cereti sa va acopar. Nu-mi cereti sa ma schimb. Sunt asa cum sunt, sunt asa cum imi place. Cred ca nu cer prea mult la schimb pentru ce va pot oferi. Singurul lucru pe care il vreau este respect. Respectul e frate bun cu bunul simt, asa ca nu ma sunati acasa ca sa ma rugati sa va fac tema. Nu insistati la scoala daca va spun ca n-am dispozitia necesara sa va fac/corectez temele. Sunteti lenesi, si va place. V-ati bazat pe mine suficient. Nu mai fac nicio tema, nu mai dau niciun ajutor in sensul asta. Pentru ca sunt si eu om, si rabdarea mea are si ea o limita. Nu imi spuneti ce prietena buna sunt-chiar n-am nevoie de minciunile voastre! Nu va mai rugati de mine-e nedemn si neplacut. V-am spus clar ce va pot oferi. Daca va convine, bine. Daca nu, la fel de bine. Oricum eu n-am nimic de castigat din toata treaba asta.

0 comentarii: