vineri, 31 iulie 2009

Impresii din tabara

Dupa cum v-am promis, am redeschis blogul inainte de 1 august. Am venit acasa pe 30, la ora 3 si jumatate dimineata, nedormita, nemancata, si racita, pe deasupra-intelegeti voi de ce scriu tocmai acum. Din tabara n-am prea multe de zis. De fapt, am, dar nu se spune aici... :)

Conditii +
Chiar n-am de ce sa ma plang, si eu sunt foarte pretentioasa cand vine vorba de asta.

Mancare +
Dimineata: bufet suedez, la pranz supa plus cartofi prajiti cu ceva, la desert Sacher Torte, seara cartofi natur cu ceva, la desert prajitura. Asta e mai pe scurt, pentru ca in fiecare zi ne-a dat alta mancare, foarte buna.

Personal +
Oameni super de treaba, mereu veseli si zambitori.

Oameni -
Aici ma refer la compania pe care am avut-o. Nu toti au fost chiar atat de nesuferiti, dar majoritatea da.

Activitate +
Am fost in excursii, a fost foarte interesant si distractiv.

Distractie +
Dimineata, la pranz, seara si intre.

Cred ca am acoperit cam tot ce se putea. Oricum, in afara de drumul insuportabil cu autocarul, a fost foarte dragut, mi-a placut, si o sa merg si la anu'. Cateva poze cu prieteni din tabara:





Veroni










Caroline







Si da, stiu si eu ce fata am in ele, dar as vrea sa va vad pe voi cum aratati dupa ce-ati fugit toata ziua. Poze mai am, prieteni mai am, da' nu mai pun.

1 comentarii:

Abramburica ^_# spunea...

Mi-e dor de bulgaroaice... erau super de treaba. Si Veroni la fel :)