sâmbătă, 11 iulie 2009

Nu e pentru cine se pregateste, ci pentru cine se nimereste

Inca o data mi-a fost demosntrata o chestie pe care am intalnit-o de atatea ori, incat am ajuns sa o urasc. Faptul ca [,] ceva se intampla chiar de la cine te astepti mai putin. Desi la mine a fost vorba de tradare de fiecare data, acum mi s-a intamplat ceva diferit, si... putin ciudat. Am primit intelegere si pasare chiar de la cine ma asteptam cel mai putin, ar fi fost ultima persoana la care m-as fi gandit. Si totusi, se poate. Sunt constienta ca nu scriu prea bine articolul asta, dar sunt inca in stare de soc. Logic, l-am intrebat de ce ii pasa. Raspunsul a fost "because we are friends. good friends." si asta m-a facut sa redefinesc termenul de "prieten", si sa ma gandesc de mai mult de doua ori cand etichetez pe cineva.

Si pentru tine, ca stiu sigur ca citesti :) : merci. Asta e cam tot ce-as putea sa zic in momentul de fata... un sentiment face cat o mie de cuvinte. Merci.

0 comentarii: