duminică, 1 noiembrie 2009

Discriminari

Eu, una, n-am nimic cu persoanele. Nu conteaza ca sunt romani, tigani, nemti, unguri, francezi, spanioli, portughezi, mexicani, englezi, indieni, zimbabweni, noua zeelandezi, chinezi, americani, japonezi, rusi, slovaci, cehi, sarbi, iugoslavi, papua noua guineezi, egipteni, belgieni, luxemburghezi, groenlandezi, columbieni, argentinieni, brazilieni, chilieni, peruani, islandezi, olandezi, sudanezi, arabi, tanzanieni, etiopieni, ciadezi, nigerieni, marocani, omani, iranieni, turci, pakistanezi, irakieni, mongoli, afgani, australieni, danezi, elvetieni, austriaci, greci, bulgari, italieni, iugoslavi, albanezi, greci, portughezi, estonieni, letoni, lituanieni, moldovieni, bielorusi, armeni, israelieni, etc. N-am nimic cu persoanele nici daca sunt crestin-ortodocsi, catolici, atei, satanisti, buddhisti, luciferieni, martori ai lui Iehova, iudei, evrei, taoisti, indecisi, musulmani, etc. Eu n-am nimic cu persoanele nici daca sunt houseri, rockeri, rapperi, metalisti, poperi, minimalisti, undergrounderi, etc. Nu am nimic cu persoanele nici daca sunt homosexuali, lesbiene, bisexuali/bisexuale, heterosexuali [desi, eu fiind cam homofoba, e posibil sa cad cu pixurile-n sus daca se apropie o fata prea mult de mine]. Nu-mi pasa ca e bogat/sarac, ce profesie are, ce studii are, ce sunt ma-sa si ta-su. Daca sunt manelisti, am. Eu am ceva cu prostii. Cu prostii, si cu cei care nu se comporta ca niste persoane. Si nu cred ca ma poate invinovati nimeni pt chestia asta. Partea a doua alta data, deja se apropie de unu noaptea si imi cad ochii pe laptop.

0 comentarii: