luni, 23 noiembrie 2009

"Sa traiti cum o da Domnu'...

...si sa mancati ce-a taiat Ciomu'." Noul slogan electoral al lui Baszila. Serios acum. Ba. Voi chiar sunteti idioti, nu? CUM DRACU' SA VA IA, MA, IL VOTATI TOT PE MARLANU' DE BASESCU?! Pai ba, idiotii lu' Pazvante Chioru', cum sa fiti atat de tampiti?! Eu, personal, l-as fi votat pe Remus Cernea [pacat ca n-am inca drept de vot]. De ce? Pai, cand se trezeste unu' ca vrea sa faca o Romanie mai buna, si in loc sa fure tot, sa fure mai putin si sa mai bage si in tara asta de rahat ceva [eu am ceva cu cei care conduc tara, nu cu ea in sine, saraca], nu-l voteaza nimeni.

BA! IDIOTILOR!

Ati zis ca vreti o Romanie mai buna? Ati zis ca asteptati ca [,] cineva sa faca [,] ceva?! UITATI! L-ATI AVUT ACOLO, PE LISTE! REMUS CERNEA! ORICINE numai Baszila nu! Si voi, ce-ati facut? Tot pe Base ati pus stampila. Sa mai aud eu pe vr-unu ca se plange in ce tara traieste, "gaozari", "pasarici" si "tiganci imputite" ce sunteti.

0 comentarii: