sâmbătă, 21 noiembrie 2009

Nu inteleg fenomenul

E vorba, bineinteles, despre fenomenul Michael Jackson. Nu ma leg de fani, ii inteleg. Dar. DAR. Bai, omule...inteligent. Daca nu ti-a palcut in mod deosebit; daca n-ai fost fan; de ce dracu' iti pui, ma, poze cu el la avatar, si scrii inca la status "RIP Michael", si multe alte porcarii? Ah? Ca sa fii 'trendy'. Normal. Nici nu ma mir. Alta e chestia care ma deranjeaza. De curand, o stea a teatrului romanesc s-a hotarat ca e vremea sa paraseasca scena, si sa se alature infinitului. Ma refer, asa cum probabil v-ati dat seama, la domnul Gheorghe Dinica [Dumnezeu/Buddha/Allah/oricine altcineva sa-l odihneasca]. Eu nu am prins filmele cu dansul, trebuie sa recunosc ca "generatia mea" nu se prea uita la asa ceva, deci nu am avut pe nimeni care sa mi le recomande. Oricum, nu asta era idee. BA, a apus O STEA, ba! Un om care a facut ceva in viata, a realizat ceva ce voi nici nu v-ati gandi! Si pe voi, va doare-n mufa. Inca sunteti cu "vai, Michael, hai, cu totii, ca e cool!". Rusine sa va fie.

0 comentarii: