vineri, 3 iunie 2011

Ajutor? Vă rog?

Da, am o problemă. Puteţi începe să vă crizaţi. *pauză de crizare* Gata? V-aţi revenit? Buuun. De fapt... Răăău...

Rău pentru că unghiile mele vor să mă deprime zilnic. În afară de faptul că-mi cresc foarte încet, nu pot să le las lungi, pentru că se rup! Şi prin "lungi" nu vreau să zic centimetri. Se rup cam când vârful ajunge de un milimetru-doi. Sau, şi mai rău, se cam exfoliază. Nu pot să mă dau cu ojă, pentru că în două zile îmi sar bucăţi măricele din unghie. Am încercat de toate. Ojă, lac, întreţinător, pilit, tăiat "din carne", pilit suprafaţa unghiei, DE TOA-TE. Şi unghiile mele, în momentul ăsta, arată oribil. Nu vreau să caut pe net, pentru că n-am încredere, aşa că vă întreb pe voi, pentru că ştiu că unele vă mai pricepeţi. Şi nu, nu vreau unghii cu gel. Le vreau pe ale mele, dar fără să arate ca şi cum tocmai am sculptat în piatră direct cu ele.

0 comentarii: