luni, 13 iunie 2011

Ce sa NU spui cand faci sex

Articolul nu e scris de mine, e luat din Cool Girl, noiembrie 2010. Doar ca mi s-a parut mult prea distractiv ca sa nu-l pun. [Nu sunt chiar la PC-ul meu si aici nu am diacritice, dar o sa remediez problema cum ajung acasa, iar paranteza asta o sa dispara cu totul.] As spune, totusi, ca mai toate ar trebui incluse la categoria 'Ce sa nu spui VREODATA'.

1 Asadar, evita sa mentionezi persoane si lucruri complet exterioare actului amoros. Parintii, scoala, profesorii, treburile zilnice, barfa prietenelor tale si, mai ales, ex-ul nu au ce cauta in mintea ta si in replici de tipul:

  • Ti-am zis ca bunica a murit in patul asta?
  • Poti sa-mi dai telecomanda?
  • Ai dus gunoiul?
  • Stai putin, trebuie sa dau un telefon.
  • Hai mai repede, ca incepe serialul.
  • Ai mei vor sa te cunoasca.
  • Asta-mi facea si fostu'.
2 Micile scapari personale, dar complet irelevante, rautacioase si imprevizibile in timp ce faceti sex il vor bloca complet:
  • Vreau un copil!
  • Cum ziceai ca te cheama?
  • Mi-am uitat pastila.
  • Trebuie sa-ti spun ceva...
  • Scuze, eu mereu imi tai unghiile in pat.
  • Sa ne facem rugaciunea inainte.
  • Nu pacatuim?
  • Accept si card.
  • Scuze, nu eram atenta.
3 Sexul e desigur foarte placut, dar si complicat pe masura si nu intotdeauna 100% satisfacator. Mereu e loc pentru mai bine, dar pentru asta trebuie in primul rand sa stii sa comunici, sa te faci inteleasa si sa comunici la randul tau. E greu de zis ce rezultate vei obtine dupa niste replici ironice sau brutale:
  • Pentru asta m-ai trezit?
  • Nu mai geme asa, ne aud ai mei.
  • Data viitoare sa stingem lumina. (Zzzzzzzzz...!)
  • Nu, lasa... ma descurc si singura.
  • Ar fi mai cool dac-am fi mai multi.
  • Si facem si noi ceva?
  • Dar de-abia incepuseram...
  • A intrat?
  • E prima oara?
  • Incearca cu degetul, e mai mare.
  • Prietenul tau o face mai bine.
  • Asta a fost tot?
4 Nici el nu e intotdeauna un mare expert intr-ale sexului sau in cine stie ce subtilitati erotice, desi, e drept, tu ai mari asteptari. Nu dispera insa si ia-l usor, vorbeste-i deschis, fara sa-l jignesti, despre ce te deranjeaza si ce ti-ar placea. Poate ca nu va intelege, dar macar ai incercat. In rest, cu "glumele" delicate trebuie sa fii prudenta, niciodata nu poti fi sigura de reactia celuilalt la replici-chiar daca asund un adevar, in viziunea ta- de genul:
  • Poti sa respiri doar pe nas, te rog?
  • Daca n-ai mai fuma, cred c-ai fi mai in forma.
  • Poate nu murdaresti pe-aici, OK?
  • Ti-ai cam iesit din mana.
  • Transpiri ca un porc in galop.
  • Acum inteleg de ce ti-a dat papucii.
  • Tu puti asa?
  • Macar fa-te ca-ti place.
  • Te-ai scapat?
  • Inca iti caut partile bune.
  • N-am chef sa-ti vad fata cand gemi.

0 comentarii: