vineri, 15 iulie 2011

Despre băieţei mici şi băieţei mari

Băieţeii mici sunt ăia care , la grădiniţă, nu stau cu fetele, pentru că sunt câh. La şcoala generală nu stau cu fetele, pentru că sunt câh. La liceu nu stau cu fetele, pentru că sunt câh. Între timp, băieţeii mici cresc şi devin băieţei mari. Băieţeii mari sunt ăia care nu stau fetele, pentru că sunt câh, aşa că-şi adună alţi câţiva băieţei mari în jurul lor, beau bere şi se uită la meci, în timp ce fetiţele stau tot între ele. În esenţă, gândirea bărbatului nu se schimbă. Va continua să fie copilaş şi la 50 de ani. Spre deosebire de fetiţe, care, cum cresc, majoritatea se uită doar după bani.

2 comentarii:

Corina Evanebunaa spunea...

Sa stii ca pentru cei mici de la gradinita nu se plica regula la toti...eu toti anii de gradinita i-am petrecut jucandu-ma cu baietii,pentru ca fetele se jucau numai cu papusile si ma plictiseau:))Imi este dor acum de vremurile alea...

Anonim spunea...

Ciudat e că eu am stat cu băieţii mereu şi în generală, şi în liceu, şi acum la facultate am în gaşcă băieţi. Probabil în generală ei niciodată nu m-au văzut ca o fată, că nu mă comportam ca una+ adică mă băteam parte în parte cu băieţii. :D