vineri, 8 iulie 2011

Mic tratat despre lucrurile care ma enerveaza zilnic

Bine, poate ca nu zilnic, dar periodic. Ca sa fie totul si mai putin distractiv pentru mine, care ma plang, o sa pun si o scara a nervilor provocati de cele mai mici si mai nesuferite chestii.

1-Stresant;
2-Ma incalzesc putin-si va asigur ca e doar din cauza nervilor;
3-Suficient cat sa-mi dau ochii peste cap;
4-Exasperare, dupa care resemnare;
5-Cam 10-15 minute de nervi;
6-Numai biroul meu stie cati pumni indura...;
7-Apare vaga dorinta de a strange pe cineva de gat;
8-Capul meu e in pericol sa explodeze;
9-Cineva o sa se trezeasca invinetit, maine dimineata...;
10-Cineva o sa se trezeasca... de fapt, nu, n-o sa se mai trezeasca.

Nu stiu in ce ordine ar trebui sa le scriu, asa ca le scriu dupa cum imi vine in cap:

  • Cand pisi ma musca de degete/nas de dimineata.-4
  • Cand pisi nu ma lasa sa dorm noaptea si ma tot musca.-7
  • Cand pierd cate 2-3 ore sa-mi fac unghiile, dupa care una din ele se loveste de ceva si se strica.-8
  • Cand pierd inca 2 ore sa-mi refac unghiile, si mi se ciobesc la 30 de ore dupa.-10
  • Cand dorm si suna telefonul. Aici exista mai multe posibilitati, mai ales ca de obicei suna de cel putin 3 ori. In functie de persoana care suna: bunica-14; mama-3; Andru-0; Ioana-0; alte persoane: 7.
  • Cand fac baie si suna telefonul: 3. Oricum nu ma deranjez sa raspund.
  • Cand stau pe wc si, inevitabil, suna telefonul. 20. 6 in mod normal, si 14 pentru ca tre' sa fie bunica-mea.
  • Cand cineva imi tot spune bancuri pe care le stiu: 3-7, in functie de cat de multe imi spune.
  • Cand pitzipoancele imi dau add pe facebook :)).-4
  • Cand imi pierd cateva saptamani cautand o carte-2; care e oribila, si cu care-mi petrec doua zile din vara-4; si care mi-a fost recomandata-7+, pentru persoana care mi-a recomandat-o. Ma simt datoare sa scriu si "Posibilitatea unei Insule".
  • Cand imi pierd un cercel.-5
  • Cand imi pierd un cercel care-mi placea mult.-10
  • Cand mi se umfla degetele.-4
  • Cand ma plimb 3 km cu un sac de 10 kg de granule pentru pisici cacacioase in brate, iar pisi refuza sa se atinga de ele.-10
  • Cand fac 6 km [3 dus, 3 intors] ca sa-i cumpar mancare lui pisi in loc sa-mi cumpar mie cercei [pisi are pretentie si la mancare scumpa.] iar el ma musca, dupa aia.-13
  • Cand vreau sa ma uit la desene, si peste tot sunt numai prostii.-4
  • Cand vreau sa fac o baie cu lumanari si dusul ia foc... :))-10.
  • Cand vreau sa-mi gatesc paste si tigaia preferata e murdara.-15. Si raman si nemancata.
  • Cand am o zi proasta de dimineata pana seara-7. Dupa care ma suna si bunica-mea. 50.
Va urma. Nu ca nu ar mai fi si altele, dar deja am inceput sa ma enervez doar gandindu-ma...

1 comentarii:

Anonim spunea...

Aia cu telefonul e epica. Daca ma hotarasc sa dorm pana la 12-1 toti vor suna pana la 12-1. Si insistent. In orice caz, dupa ce se alege praful de linistea mea nu mai suna nimeni. Iar cand ma suna ai mei e asa : 60 % cred ca am murit - 37% ca sunt pe moare - 1% ca dorm - 1% ca nu aud telefonul - 1% ca sunt la cursuri.