joi, 21 iulie 2011

Pentru descreţirea frunţii



Citatele le am de la Alex. :-) [Care e un tip şi care arată bine. Doar aşa, să fiu eu sigură că nu vă descreţiţi frunţile prea tare.]

"Niciodată să nu te superi când îl vezi pe fostul prieten cu altă fată. Pentru că părinţii noştri ne-au învăţat să dăm jucăriile noastre vechi celor nevoiaşi."

"Până să îl găsesc pe cel potrivit... Am să mă distrez cu ăsta pe care-l am acum!"

"Mă uit la lună, şi luna e superbă... Mă uit la tine...şi mai bine mă uit iar la lună."

" An "ex" is Called an "ex" because it's an EXample of what You shouldn't Have again in the Future!"

" Câteodată dragostea ne face mult mai mult rău decât tutunul..." -Reacţia mea: "CÂTEODATĂ?!"

" For those who like me, raise your hands. For those who don't, raise your standards. "-Ăsta cred că a fost făcut special pentru mine.

"Atunci când o să-ţi fie mai greu...să te gândeşti la mine mereu... Am să mă-ntorc, iubirea mea...!!!...............................CU SPATELE."

"Ai ceva din gingăşia unui porc..."

"Dacă prostia ar fi apă, tu ai fi un ocean!"

"Acum iubesc, acum mă despart, acum am treabă."

" Money can`t buy happiness but somehow it`s much more comfortable crying in a Porsche than on a bicycle..."

"La 6 ani: Mami, te iubesc! -Şi eu, puişor!
La 16 ani: Mama, te iubesc! -CÂŢI BANI VREI?"

" M-am lasat de băut, fumat şi am renuntat să mă gândesc la sex. Acestea au fost cele mai nasoale douăzeci de minute din viaţa mea ..."

" HAI SICTIR!
-2 magic words-"

"A pretty girl can kiss a guy… A bird can kiss a butterfly… The rising sun can kiss the grass…
But you, my X-boy-friend!! Yes, you!! YOU CAN KISS MY ASS !!! "

"Tata : "Când vine ăla şi te ia de acasă, de sub ochii mei, mă simt de parcă aş împrumuta un bibelou unei gorile!"

El: Tu unu' ca mine nu mai găseşti!
Ea: Eu unu' ca tine nu mai caut!
Şi câteva poze care mă fac mereu să zâmbesc.















Şi una făcută de mine acu' 3 ani, sau cam aşa, în Bulgaria. :-) Dacă nu ştiţi unde să mergeţi în vacanţă... poza am făcut-o în "Golden Sands".

0 comentarii: