joi, 28 iulie 2011

Motive să te urăşti

Începi să scrii un roman, pe la paişpe ani. Scrii primele 5 capitole cu diacritice, după care mai foloseşti diacriticele începând cu capitolul 14. Pui primele 5 părţi din el pe net, faci 100+ vizualizări în mai puţin de 24 de ore, primeşti voturi, comentarii, oamenilor le place. Vrei să pui şi continuarea. Aici e momentul în care am scris o scrisoare către mine din trecut, pe care o să mi-o trimit via maşina timpului, după ce-o să se inventeze.

Dragă Eu din trecut,

O să fii aceeaşi vacă narcisistă şi peste 3 ani. Totuşi, scârba naibii, SCRIE DRACULUI SILENT MOON CU DIACRITICE, ca să nu te mai chinui ca tâmpita să corectezi după aia!!!!

Mă iubesc,
Eu din viitor


P.S.: N-ai făcut aşa ceva? N-ai motive să te urăşti.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Apai vezi? De ce nu scrii mandro cu diacritice? :-w

Bloody Mary spunea...

Acum scriu, da' pe atunci nu scriam...