vineri, 13 aprilie 2012

Dr. Oz şi vafele

Paragraf de introducere.
Bunica mea se uită la Dr. Oz, şi în fiecare seară aud "Vino să vezi ce zice Dr. Oz!". În fiecare dimineaţă, soluţiile propuse sunt aplicate cât să mă enervez eu, după care sunt uitate până la emisiunea următoare. Mai nou, şi mama se uită, şi vine triumfătoare la mine în cameră trâmbiţând: Dr. Oz a zis să mănâncăm nu ştiu ce! Şi dacă n-aş depinde de ea ca sursă de venit, i-aş răspunde: "De ce, Dr. Mama nu ştie?"

Ideea e că ieri am fost la cumpărături. Şi cum mă uitam eu la nişte vafe [vafe cred că le zice, nu? Waffles.] încercând să citesc care are mai puţine calorii, apare o doamnă simpatică lângă mine, care întreabă: "Astea sunt de post?" Îi răspund "Nu cred", scria pe etichetă că sunt făcute cu ouă proaspete. Şi doamna, ca o reclamă, răspunde: "Ia să ne uităm pe etichetă... Dr. Oz, în fiecare seară, de la 10, pe Euforia, aşa zice, să ne uităm mereu pe etichetă!" Dacă n-aş fi descoperit recent plăcerea de a te îmbuiba cu vafe [luni, adică], aş fi renunţat la ele şi m-aş fi reorientat spre prăjiturelele din ovăz. Aşa, m-am mulţumit doar să le pun în coş şi să plec.

Ieri, pe Yahoo!, scria ceva tot de Dr. Oz. Dr. Oz, pentru mine, a ajuns un fel de urs panda. O creatură care este PESTE TOT!

0 comentarii: