marți, 10 aprilie 2012

Întoarcerea vecinului cu bormaşina

Nu ştiu dacă e acelaşi sau altul, cert este că acum am descoperit o metodă după care lucrează. Ieri, pe la 14, obosită după Rockin' Body, m-am dus să mă odihnesc puţin. Şi cum reuşisem să adorm, tocmai începea un vis frumos, se aude... un ciocan. Bormaşina pe care o aud de când a început vacanţa s-a demodat, se pare. Acum, vecinul încearcă metodele clasice. Nu ştiu dacă voia să dărâme pereţii sau să-l crucifice pe Iisus în sufragerie, cert e că a bătut cuie în pereţi cam o oră jumătate. După care s-a plictisit. Între timp, eu m-am reapucat de Rockin' Body. A urmat încercarea mea naivă de a mă duce la baie. Oroare. Se auzeau atât de clar vecinii discutând, încât a trebuit să mă abţin până au plecat. Pe la 16:30, când încă mai dădeam ca disperata din mâini prin sufragerie [Little Disco], a început iar cu bormaşina. Nu ştiu când s-a oprit, deja am început să mă obişnuiesc cu bormaşina. Probabil că a observat, de-aia a început să folosească ciocanul...

2 comentarii:

Emi spunea...

Sincer, la fel am si eu niste vecini. Dar astia sunt tare matinali. Se apuca pe la 7 dimineata, dracu stie ce gauresc toata ziua, am impresia ca vor sa ajunga la noi. Si continua asa timp de 2-3 ore, cand e somnul mai dulce. Chiar nu inteleg ce pot face oamenii aia timp de 3 ore aproape in fiecare zi. Vorbeam cu maicamea, si am ajuns la concluzia ca ori se plictisesc de moarte ori au deschisa vreo tamplarie sau ceva de genu. Oricum, SCREW YOU, DEAR NEIGHBOURS!

Moșul din scara blocului spunea...

Se pare că-i place să găurească. Asta merge pe stilul „Vecinul găurește întotdeauna de două ori”. Am zis!!!