duminică, 1 aprilie 2012

Lolitele de pe holuri

Nu prea mă uit la televizor, din diverse motive. Nu am la ce, am lucruri mai bune de făcut etc etc. Totuşi, când mă uit, mă apucă toţi dracii. Şi aşa am ajuns la postul ăsta, pe care aşteptam de mult să-l scriu. Vai de mine, bietele eleve de liceu sunt violate! Scârboşii ăştia de profesori, mai tineri sau mai bătrâni, cum se leagă ei de micuţele călugăriţe. Nu iau apărarea nimănui. Sunt şi fete care arată decent. Da' când vezi curviştinele astea mici, cum să le crezi, frate, că-s victime? Cum, când ele se îmbracă ca [da, cacofonie, merită] nişte panarame ce sunt?! Când le vezi pe toate cu ţâţele pe afară şi cu fuste scurte/colanţi, fardate ca pentru circ, cum dracu' să le crezi?! Probabil că or fi şi eleve normale, cărora li s-a întâmplat. Da' vacile astea scârboase o cer, pur şi simplu! Toată fiinţa lor scârboasă şi cu impresii greşite despre sine nu-şi doreşte decât să emane cât mai multă sexualitate. Elevelor, la şcoală cu voi! Curve mici, pe centură cu voi!

Da. M-am săturat să aud de toate panaramele violate de profesori  pe la televizor.

2 comentarii:

Anuj spunea...

what does it mean :P :P

Bloody Mary spunea...

It's about highschool girls complaining they're being raped. I think this is what they deserve, since they're dressing as sluts, showing as much skin as possible.