joi, 29 aprilie 2010

Bloody Mary si autobuzul

Il mai stiti pe Uriah? Sau pe Brad Pitt? Acum vr-o doua-trei saptamani a avut loc evenimentul care m-a facut sa nu mai circul cu autobuzul cam cat o sa traiesc, si sa fiu atat de indignata incat sa urlu o jumatate de zi. Mergeam eu cu autobuzul la bunica, ca un om normal. Astept o jumatate de ora in statie, ma urc, imi iau bilet, ma dau mai spre fereastra-nu stau jos, sa stea cine nu se poate tine pe picioare. Aud manele si strang din dinti, cateva injuraturi zburand printre ei. Pt ca aveam ceva de discutat cu un prieten, ne dadeam mesaje, ca sa nu auda tot autobuzul ce avem noi de vorbit. Cand ajung la statia mea, ma dau mai langa usa, semn ca vreau sa cobor. Domnul Sofer trece pe langa statie nepasator. Ma duc la el incercand sa-mi ascund mutra de dobitocul-dracului-esti-tampit?-era-statie-in-....-ma-tii! si ii spun: "Nu va suparati, era statie!". N-am tipat, n-am nimic. Am vorbit foarte frumos, foarte calm, ba chiar am incercat si un fel de zambet. Domnul Sofer s-a uitat la mine cu o infinita superioritate, si mi-a zis: "Da? Unde?". Ii raspund: "Aici, putin mai incolo", "Bine". Superb pana aici. "Nu opriti?"-opreste Domnul Sofer autobuzul, ma dau jos, si aud in urma mea: "Daca vorbeai la telefon, d-aia era statie!". L-am injurat eu toata ziua, dar pe urma mi-am dat seama ca avea dreptate. Exact ca la avioane, undele telefonului meu ii afectau creierul de maimutoi manelist, GPS-ul incorporat al acestuia defectandu-se si ne mai putand sa depisteze statia, asa cum ar fi facut-o, pt ca stia ca se afla acolo. SAU. Undele creierului meu l-au zapacit, n-a mai auzit versul de manea cum trebuie si n-a mai nimerit statia. In final, cu cel mai mare respect, pt autobuze si soferi-toate dejectiile mele!

P.S.: Pe geam e un afis mare "Platiti calatoria, astfel incat sa putem imbunatati autobuzul!". Da? D-aia dau eu bani? Ca sa cumparati casete cu manele? Pai ma bip in bip si-n bip, si iau taxiul.

0 comentarii: