joi, 29 aprilie 2010

N-o sa va uit niciodata!

Poate doar atunci cand o sa ajung precum Clementa*. Postul asta este special pt colegii mei din I-VIII, pe care o sa-i insir aici ca la pomelnic, inclusiv motivele pt care nu o sa-i uit. Titlul dramatic este in stransa legatura cu textul [nu].

Delia-n-o sa uit cum m-ai parat in clasa a III-a cand am vrut sa copiez la civica. Andrei-n-o sa uit cati nervi mi-ai facut in cursul celor 12 ani, de cand te-am cunoscut. Silvia-n-o sa uit cu cata putere urlai la noi sa facem liniste. Catalin-n-o sa-ti uit mustata aia niciodata. Marina-de parca ar putea cineva sa te uite. Veselia ta e molipsitoare! Andrei-n-o sa-ti uit ochelarii si hainele "dă firmăh", simtul -mult prea-dezvoltat al umorului. Si visul ala ciudat. Ioana-N-o sa uit niciodata cum ai scapat-o pe Delia in cap. Anca-n-o sa-ti uit parul de pe maini si abdomenul gol. Ionut-freza aia e ceva ce nu se uita prea usor. Patricia-n-o sa uit ce balcoane ai, si ziua aia in care mi-ai facut model pe unghii [azi.]. Andreea-ochii mei nu au mai vazut niciodata atat de mult roz. Catalin-singurul coleg cu care pot sa am o discutie normala! Rucsandra-n-o sa uit niciodata cum razi de parca te sufoci si cum ai zis ca ma cheama Petruts. Corina-nu cred ca am intalnit o persoana care sa rada ca tine. Sau care sa ma imbranceasca atat de mult cum ai facut-o tu in 8 ani, de cand ne cunoastem. Sau cum am incercat in vara aia sa te invat sa joci table, si tu ma intrebai de ce nu poti sa-ti aranjezi piesele cum vrei, daca sunt la tine in casa. Cosmin-cum sa uit cand erai cu piciorul in gips si eu fugeam cu sapca ta in mana pe strada?! Diana-mereu am vrut sa am parul cat al tau. Acum, ca-l am... Nu mai am nimic de zis. Cristina-Nu credeam ca exista cineva care sa dea din ras in plans in urlat asa repede. Ana-tu, aia mare si grasa! De 25 de kile! Pe tine te urasc de la gradinita, cand te dadea educatoarea exemplu, si mie-mi lua pokemonii, ca ma jucam cu ei in ore. Codrut-Cine? Co-Co-Co-Codrut? Da, n-o sa uit cum te-a caftit doamna Pria cu umbrela! Gabriela-n-o sa-ti uit parul ala cret, cu 153151642153 de clame in el. Florentin-cand o sa te vad popa, PROMIT ca vin macar la o slujba d-a ta, sa vad cum fugaresti enoriasele prin biserica! Calin-freza ta de ........ The Beatles nu poate fi uitata. Maria-n-o sa uit niciodata cum ti se vedeau chilotii cand te aplecai, la tabla. Lidia-nu cred ca am mai vazut o persoana asa frumoasa, desteapta si amuzanta ca tine. Si cu mine facem exact 25 de elevi. 25 de idioti care au enervat profesori, invatatori, diriginti, femei de servici si cam...pe toata lumea. In concluzie, BRAVO NOUA!

*Doua babe se duc in vizita la prietena lor, Clementa.
-Vai, fetelor, ce bine c-ati venit! Sa va fac o cafeluta!
Mai stau babele de vorba, dupa care Clementa zice:
-Vai, ce baba sclerozata sunt! Ati venit si nu v-am servit cu nicio cafeluta! Ma duc imediat s-o fac!
Dupa vr-o 6-7 cafelute, babele pleaca. Pe drum, discuta:
-Vai, draga, ai vazut ce s-a sclerozat Clementa?! Am fost la ea si nu ne-a servit cu nicio cafeluta!
Cealalta baba, foarte indignata:
-Da' ce, draga, am fost la Clementa si mie nu mi-ai spus?!

0 comentarii: