vineri, 16 aprilie 2010

Trendy-Flendy

Cred ca am mai spus cat de patetici sunt oamenii care-i imita pe altii, dar fac acest post in speranta ca ale mele colege or sa deschida naibii ochii si or sa vada ca se fac singure de cacat prin atitudinea si comportamentul lor, si ca sunt cat se poate de false si se vede chestia asta.

De fapt, vroiam sa scriu aici despre Ioana si Marina. De Ioana nu pot sa vorbesc decat de la clasa I, dar pe Marina o cunosc de la gradinita, si stiu ca exact asa era si atunci. Nu cred ca in clasa I un copil are o personalitate atat de puternica incat sa se schimbe foarte mult fata de gradinita sau sa incerce sa imite pe altii, asa ca-mi permit sa cred ca si Ioana era la fel [mai ales cand ma gandesc ca a scapat-o pe Delia in cap]. Ideea e urmatoarea: cine le cunoaste pe colegele mele, Ioana si Marina, stiu cum sunt. Inconfundabile. Au o veselie aparte, in orice situatie, niste gesturi specifice, un ras specific, un zambet specific, si toate astea le fac apreciate. De ce? Pentru ca ASA SUNT ELE! Si asa au fost mereu! Si toate care incearca sa le copieze, mai ales gesturile si exprimarea, TOATE sunt...jalnice! Eu nu dau aici niciun nume, nici nu acuz pe nimeni, sunt convinsa ca toate se vor simti, pana la urma. DAR. Ma deranjeaza ca in loc sa am o Marina buna si o Ioana buna, am 5 Marine si 5 Ioane, dintre care numai cate una buna: "originalul", ca sa zic asa. Oricum, dragele mele colege. Nu va mai chinuiti sa le imitati, pentru ca pur si simplu NU VA IESE!

Si mai sunt doua colege pe care vreau neaparat sa le mentionez, si anume Lidia si Cristina. Mi se pare ca in timpul orelor, mai ales la geografie si la istorie, singurele serioase din clasa am ramas eu, Lidia si Cristina.

P.S.: Ii multumesc Ioanei pt mesajul de Paste, si sper ca acest post-scriptum s-o multumeasca suficient incat sa nu ma mai bata la cap ca am trecut-o aiurea la multumiri.

0 comentarii: