sâmbătă, 10 aprilie 2010

Leapsa [rahat.]

Principala trasatura a caracterului meu: sinceritatea excesiva.

Calitatea pe care o prefer la un barbat: inteligenta.

Calitatea pe care o prefer la o femeie: simtul umorului.

Ce apreciez mai mult la prietenii mei: ca sunt destepti si modesti, ca mine.

Principalul meu defect: sinceritatea excesiva.

Ocupatia mea preferata: sa enervez lumea.

Visul meu de fericire: Basescu mort, atarnat de un gard.

Care ar fi cea mai mare nefericire a mea: sa imi fie respins romanul.

Ce ai vrea sa fii?: actrita-scriitoare-pictorita in acelasi timp.

Tara in care as vrea sa traiesc: Austria.

Culoarea preferata: negru, albastru si verde.

Floarea preferata: frezie.

Pasarea preferata: gaina.

Prozatorii mei preferati: Andru, Anne Rice, Joseph Delaney, Camille DeAngelis, Darren Shan, Julie Parsons, Michael Cordy.

Poetii mei preferati: Bacovia, Minulescu.

Eroul meu preferat: eu, in varianta masculina.

Eroina mea preferata: eu, in modestia mea modesta.

Compozitorii mei preferati: Bach.

Pictorii mei preferati: Edward Munch, Vincent van Gogh, Michelangelo Mandich.

Eroii din viata reala: eu, da-ma dracu'.

Eroinele din istorie: Bloody Mary.

Bautura si mancarea mea preferata: Sprite, Mountain Dew, Pepsi Twist Lemon; Pizza, cartofi prajiti, ciocolata alba.

Numele preferat: Dana, Vlad.

Ce detest: manelele, manelistii, prostii, oamenii care nu scriu corect din punct de vedere gramatical.

Personajele istorice pe care le detest: Basescu e istorie?

Fapta militara pe care o admir cel mai mult: decizia Ecaterinei Teodoroiu de a intra in armata.

Darul natural pe care as vrea sa-l am: parul cret.

Cum as vrea sa mor: cu oamenii aclamandu-ma.

Starea de spirit actuala: deprimata.

Dau leapsa: Alex, Lopata-Man.

1 comentarii:

Crazy Bubble spunea...

haaa, toti vrem par cret, si cine-l are il detesta (-_-)'
Si chiar sper ca basescu sa NU intre in istorie (¬_¬) [poate pentru chelie]